آمریکا حقوق بشر را برای دیگران می‌سراید


آمریکا حقوق بشر را برای دیگران می‌سراید

رفتار غیرقانونی با یک خبرنگار نشان داد امریکا حقوق بشر را برای دیگران می‌سراید

آمریکا حقوق بشر را برای دیگران می‌سرایدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اقدام غیرقانونی دولت امریکا در بازداشت خبرنگار ایرانی در آن کشور گفت: این رفتار سبعانه و غیرقانونی نشان داد امریکایی ها حقوق بشر را فقط برای دیگران می سرایند و خود التزامی به آن ندارند.
رئیس مجلس تأکید کرد:​ این رفتارهای دوگانه را همیشه شاهد بوده ایم بعنوان نمونه آنها به راحتی از کنار قتل فجیع خاشقچی روزنامه نگار گذشتند و کاری به اقدامات ضدحقوق بشری دولت های مرتجع نداشتند و حتی از کنار رفتارهای ضدحقوق بشری در فرانسه هم گذشتند.
وی افزود: اگر چنین اتفاقاتی در ایران رخ می داد اکنون کوس ادعای حقوق بشری آنها گوش عالمیان را کر کرده بود و این نشانه رفتار فریب کارانه غرب است.
لاریجانی همچنین با اشاره به حادثه سقوط هواپیما در حوالی کرج ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و آرزوی رحمت برای جانباختگان گفت: کمیسیون عمران باید در این زمینه هم علت حادثه را پیگیر شود و هم تدابیری اتخاذ کند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.
وی همچنین سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و افزود: حضرت زهرا (س) بانوی بی نظیری بود و امروز ملت ایران هم شیفته آن بزرگوار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری