تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019


رپورتاژ: کمپانی کیا در سال 2019 محصولات قدرتمند خود در بازار جهانی را به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز کرده است. در میان تمام محصولات کیا تنها تعداد محدودی از آن‌ها دارای به روز رسانی‌های جدید در سال 2019 هستند. پیش بینی می‌شود خودروهای قدرتمند کیا نظیر کیا فورت، کیا اسپورتیج، کیا اپتیما و کیا سورنتو... The post تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019...

رپورتاژ: کمپانی کیا در سال 2019 محصولات قدرتمند خود در بازار جهانی را به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز کرده است. در میان تمام محصولات کیا تنها تعداد محدودی از آن‌ها دارای به روز رسانی‌های جدید در سال 2019 هستند. پیش بینی می‌شود خودروهای قدرتمند کیا نظیر کیا فورت، کیا اسپورتیج، کیا اپتیما و کیا سورنتو در بازار جهانی، جایگاه خاصی را به خود اختصاص دهند و تأثیر بسیار زیادی بر خرید و فروش کیا در سال 2019 بگذارد. به همین دلیل کره‌ای‌ها انتظار دارند در سال 2019 به یک نقطه عطف در میان برندهای ماشین سازی محبوب جهانی تبدیل شوند.

تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
خودرو سازهای کمپانی کیا برای کیا فورت، کیا اپتیما و کیا سورنتو طراحی‌های جدیدی در نظر گرفته‌اند که در سال 2019 به بازار خودرو جهانی آن‌ها را عرضه می‌کنند. اما مدل جدیدی از کیا سول فعلاً در سال 2019 در دسترس نخواهد بود. آزمایشات روی مدل جدید این خودرو ادامه دارد و به گفته کمپانی کیا در سال 2020 ارائه خواهد شد. در ادامه تغییراتی که در نسل جدید مدل‌های پر فروش کیا ایجاد شده را باهم بررسی خواهیم کرد.

کیا سورنتو 2019
تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
کیا در سال 2019 برای پر فروش ترین کراس آور خود، فیس لیفت جدیدی را ارائه می‌دهد. اولین تغییری که در این مدل به چشم می‌خورد ارتقاء طراحی در جلو پنجره و چراغ‌های جلو ماشین، و در قسمت پشت ماشین نیز تغییر اندکی در چراغ‌ها و سپر ماشین می‌باشد. طراحی داخلی این ماشین تغییر زیادی رخ نداده است. سطح رانندگی ارتقاء پیدا کرده و نرم‌تر و راحت‌تر شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود خرید کیا سورنتو 2019 بیش از پیش وسوسه کننده باشد.

تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
در قسمت فنی مانند قبل این ماشین با 2 انتخاب برای موتور به بازار می‌آید. در مدل جدید کیا سورنتو با موتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر به بازار عرضه می‌شود. که 185 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. در ورژن های دیگر این ماشین، موتور V6 در حالت 3.3لیتری و 4 سیلندر با 290 اسب بخار به کار گرفته می‌شود. یکی از ضعف های کیا سورنتو این است که مصرف سوخت آن اقتصادی نیست. اما با این حال این SUV هنوز هم بین رقبای خود در مقایسه با امکاناتی که ارائه می‌دهد رتبه بالاتری دارد. به همین دلیل در سال 2017 ،99684 نفر از مردم جهان خرید کیا سورنتو را ترجیح دادند.

کیا اسپورتیج 2019
تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
کیا اسپورتیج که یکی از محبوب‌ترین کراس‌آور‌هاست، در سال 2017 به دومین محصول پر فروش کیا تبدیل شد، در سال 2019 با تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار می‌شود. کیا اسپورتیج 2019 به امکاناتی مجهز شده که رانندگی با این ماشین را بیش از پیش لذتبخش کرده است. موتور 2.4 لیتری این ماشین توانایی تولید 175 اسب بخار نیرو را دارد. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به خوبی با موتور هماهنگ شده و 4 چرخ آن در انتقال نیرو دخیل هستند.

تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
در طراحی داخلی این ماشین نیز تغییراتی رخ داده است که خریداران را بیشتر از قبل به خرید کیا اسپورتیج مشتاق می‌کند. قسمت جلویی ماشین به طراحی داشبورد جدیدی مزین شده است. علاوه بر این یک نمایشگر 8 اینچی بدون فریم لمسی نیز جایگزین نمایشگر قبلی در مدل 2019 کیا اسپورتیج خواهد شد. طراحی خارجی این ماشین هم‌چنان اصالت خود را حفظ کرده است و با تغییراتی بسیار جزئی در این مدل همراه است.

کیا اپتیما 2019
تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
همانطور که می‌دانید در میان سدان های کیا، کیا اپتیما در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. و همواره ترجیح خریداران خودروهای سدان، خرید کیا اپتیما است. حال کمپانی کیا در سال جدید میلادی تغییراتی را در طراحی داخلی و تجهیزات فنی این ماشین ایجاد کرده است. که با وجود این تغییرات احتمال می‌رود خرید و فروش کیا اپتیما در سال پیش رو رشد چشم گیری داشته باشد.

تحولات جدید خودروهای کیا در سال 2019
کیا اپتیما 2019 به یک نرم افزار هوشمند جدید جهت بارگذاری اطلاعات مجهز شده است. بزرگ‌ترین تغییری که در نسل جدید کیا اپتیما رخ داده است، ارتقاء سیستم‌های ایمنی در این ماشین است. نسل جدید این خودرو به سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم اخطار خروج از خط مجهز است. موتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر کیا اپتیما توانایی تولید نیروی 185 اسب بخار را دارد و همراه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی