بنچمارک گلکسی اس 10 با یک رم 6 گیگابایتی منتشر شد


بنچمارک گلکسی اس 10 با یک رم 6 گیگابایتی منتشر شد

بنچمارکی از گوشی گلکسی اس 10 همراه با یک رم 6 گیگابایتی در Geekbench منتشر شده است. گوشی های خانواده Galaxy S10 سامسونگ قرار است اول اسفند ماه معرفی شوند. مدت کوتاهی تا 20 فوریه (1 اسفند)٬ زمان رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ در سن فرانسیسکو باقی مانده است. اگرچه افشاگران... نوشته بنچمارک گلکسی اس 10 با یک رم 6 گیگابایتی منتشر...

بنچمارکی از گوشی گلکسی اس 10 همراه با یک رم 6 گیگابایتی در Geekbench منتشر شده است. گوشی های خانواده Galaxy S10 سامسونگ قرار است اول اسفند ماه معرفی شوند.

مدت کوتاهی تا 20 فوریه (1 اسفند)٬ زمان رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ در سن فرانسیسکو باقی مانده است. اگرچه افشاگران تقریبا هرآنچه باید از این محصولات بدانیم را افشا کرده‌اند و حتی تصاویری از آن‌ها را نیز به انتشار رسانده‌اند. به تازگی تصاویری از قاب محافظ شفاف سه گوشی گلکسی اس ٬10 اس 10 پلاس و اس 10 لایت نیز منتشر شده است تا دیگر جزئیات بیشتر از هر زمان دیگری افشا شده باشند.

دوربین‌های جلو مشخصا در دو مدل اصلی و لایت تک لنزی هستند٬‌ در حالی که مدل پلاس از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد. همچنین دکمه‌ی پاور گوشی در مدل لایت بزرگ‌تر است که نشان می‌دهد٬ احتمالا از اسکنر اثر انگشت میزبانی خواهد کرد. در قاب پشتی مدل اصلی نیز ما دوربین دوگانه و در مدل پلاس٬ دوربین سه گانه را می‌توانیم ببینیم.

بنچمارک‌های گلکسی اس 10

بنچمارک گلکسی اس 10 با یک رم 6 گیگابایتی منتشر شد

گلکسی اس 10 لایت با شماره مدل SM-G973N در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده است. این گوشی از یک رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد یک مدل با رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی از سه گوشی گلکسی اس 10 نیز در زمان معرفی٬ شاهد خواهیم بود.

به تازگی دریافته‌ایم که گوشی گلکسی اس 10 پلاس می‌تواند با یک قاب پشتی مشکی سرامیکی عرضه شود. در این بین٬ برخی از منابع چینی می‌گویند که گران قیمت‌ترین نسخه‌ی این گوشی‌ها می‌توانند از یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی٬ استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها