بادامچیان: بازدداشت خبرنگار پرس تی‌وی یک رسوایی برای آمریکاست


بادامچیان: بازدداشت خبرنگار پرس تی‌وی یک رسوایی برای آمریکاست

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: امریکا با ادعای دفاع از حقوق زنان، با بازدداشت یک خبرنگار زن و بد رفتاری با او یک رسوایی به بار آورده است.

این فعال سیاسی با حضور در کافه خبر خبرآنلاین گفت: این یک افتخار است که اسلام توانسته یک زن سیاه پوست فعال در یکی از دانشگاههای امریکا را به خود جذب کند. دانشگاههای امریکا محلی است که امریکا تلاش می کند همه افراد را باب میل خود پرورش دهد ولی خانم مرضیه هاشمی با مطالعات و تحقیق خود اسلام را انتخاب کرده و پس از آن خود به شکل یک فعال اسلامی درآمده است و حالا بعد از مدتها که به امریکا به عیادت برادر مریض خود رفته، او را دستگیر کرده و رفتارهای خشنی با او داشته اند.

بادامچیان اظهار داشت: این رفتار، نهایت عداوت همه زورگویان عالم است که مانند فرعون وقتی به انتها می رسند حتی از سر بریدن بچه های کوچک هم خودداری نمیکنند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه امروز امریکایی ها نمی دانند چه باید بکنند، افزود: وقتی یک خبرنگار امریکایی مسلمان شده که در ایران زندگی می کند و به امریکا برای عیادت رفته، او را دستگیر می کنند و چنین بد رفتاریهایی با او می کنند و حتی در مورد این خبر لاپوشانی میکنند، این باطل کننده همه ادعاهای حقوق بشری و دموکراسی و طرفداری از حقوق زنان و آزادی حق پوشش است. آنها در حالی که سر و صدای زیادی به راه می اندازند که چرا در ایران آزادی پوشش نیست، خودشان چنین رفتار خشنی را با یک زن انجام می دهند که این یک رسوایی برای آنها است.

بادامچیان در مورد دلیل این نوع رفتار از سوی امریکا افزود: در این وضعیت به نظر می رسد دولت امریکا خالی از عناصر موثر شده است. ادمهای پخته و قوی که بتوانند حکومت امریکا را با تدبیر پیش ببرند، وجود ندارد. در حال حاضر یک ماه است دولت فدرال امریکا تعطیل است و افراد در دولت و مجلس با لجبازی کار را پیش می برند.

برای خانم خبرنگار آرزوی موفقیت و رهایی میکنیم و امیدواریم بعد از آزادی از زبان خود او داستان این رسوایی امریکا را از نزدیک بشنویم.

52312

کد خبر 1224163

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل