به گزارش خبرگزاری مهر، منصور صاحب ظهر یکشنبه در اختتامیه برنامه خانه و مدرسه در اردبیل افزود: در طرح خانه و مدرسه به دنبال تقویت و حمایت از ایجاد رابطه کوتاه مدت و بلند مدت در سطوح مختلف زندگی کودک هستیم.
وی افزود: این رابطه شامل استحکام رابطه والدین با کودک، کودک با کودکان دیگر، والدین با خانواده، والدین با والدین دیگر و والدین با نهادها و سازمانهای حمایتی مربوطه است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این طرح کودکان هم سن و سال در ارتباط با یکدیگر قرار میگیرند تا به حمایت از همدیگر بپردازند و همچنین خانوادهها متوجه می شوند که در وظیفه سنگین مراقبت، تربیت و بزرگ کردن کودکان خود تنها نیستند.
وی با عنوان اینکه تمام فعالیتهای طراحی شده به دنبال تقویت روابط خانوادگی و ایجاد یک رابطه صمیمی بین اعضای خانواده است، توضیح داد: در این برنامه فرصتهایی برای والدین فراهم میگردد تا با شرکت در جلسات برنامه «خانه و مدرسه» مدتی را صرف بازی انفرادی با کودک خود نمایند.
معاون تربیت بدنی و سلامت ادارهکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه فرصتی برای والدین فراهم میکند تا با یکدیگر آشنا شوند، تجارب یک دیگر را بشنوند، ازهم یاد بگیرند ومتوجه شوند که در وظیفه سنگین مراقبت و بزرگ کردن کودکان خود تنها نیستند.
صاحب در پایان یادآور شد: توانمندسازی والدین و ارتقای تاب آوری آنها در روابط با فرزندان، توسعه و حمایت از ارتباط مثبت بین والدین و فرزند، توسعه همکاریهای پیشگیرانه بین اولیای مدرسه و خانه، تقویت ارتباطات مثبت و موثر بین اعضای خانواده و بین کودکان از جمله نقاط قوت این برنامه است.
به گزارش خبرگزاری مهر، منصور صاحب ظهر یکشنبه در اختتامیه برنامه خانه و مدرسه در اردبیل افزود: در طرح خانه و مدرسه به دنبال تقویت و حمایت از ایجاد رابطه کوتاه مدت و بلند مدت در سطوح مختلف زندگی کودک هستیم.
وی افزود: این رابطه شامل استحکام رابطه والدین با کودک، کودک با کودکان دیگر، والدین با خانواده، والدین با والدین دیگر و والدین با نهادها و سازمانهای حمایتی مربوطه است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این طرح کودکان هم سن و سال در ارتباط با یکدیگر قرار میگیرند تا به حمایت از همدیگر بپردازند و همچنین خانوادهها متوجه می شوند که در وظیفه سنگین مراقبت، تربیت و بزرگ کردن کودکان خود تنها نیستند.
وی با عنوان اینکه تمام فعالیتهای طراحی شده به دنبال تقویت روابط خانوادگی و ایجاد یک رابطه صمیمی بین اعضای خانواده است، توضیح داد: در این برنامه فرصتهایی برای والدین فراهم میگردد تا با شرکت در جلسات برنامه «خانه و مدرسه» مدتی را صرف بازی انفرادی با کودک خود نمایند.
معاون تربیت بدنی و سلامت ادارهکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه فرصتی برای والدین فراهم میکند تا با یکدیگر آشنا شوند، تجارب یک دیگر را بشنوند، ازهم یاد بگیرند ومتوجه شوند که در وظیفه سنگین مراقبت و بزرگ کردن کودکان خود تنها نیستند.
صاحب در پایان یادآور شد: توانمندسازی والدین و ارتقای تاب آوری آنها در روابط با فرزندان، توسعه و حمایت از ارتباط مثبت بین والدین و فرزند، توسعه همکاریهای پیشگیرانه بین اولیای مدرسه و خانه، تقویت ارتباطات مثبت و موثر بین اعضای خانواده و بین کودکان از جمله نقاط قوت این برنامه است.
کد خبر 4518492