موریاسو: هیجان زیادی برای بازی عربستان داریم/ پیتزی: بازی با ژاپن مرگ و زندگی است


موریاسو: هیجان زیادی برای بازی عربستان داریم/ پیتزی: بازی با ژاپن مرگ و زندگی است

بانک ورزش-سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن از هیجان زیاد تیمش برای رویارویی با عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا خبر داد.

به گزارش بانک ورزش، تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و عربستان از ساعت 14:30 فردا (دوشنبه اول بهمن) در نخستین بازی روز دوم مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر عربستان گفت: بازیکنان ژاپن با اندیشه پیروزی برابر عربستان مبارزه می‌کنند و از هیجان زیادی برخودار هستیم. ما خاطره شکست بازی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر عربستان را به خاطر داریم و با قدرت کافی به مصاف این تیم می‌رویم.

وی افزود: 22 بازیکن تیم ملی ژاپن به غیر از هیدیاکی مصدوم را در اختیار داریم. نیازمند بازیکنان باتجربه‌ای برای بازی فردا با عربستان هستیم و تصمیم نهایی را قبل از بازی اتخاذ می‌کنم. باید بازیکنانی را انتخاب کنم که مطمئن شوم به پیروزی می‌رسیم. همچنین درباره استفاده از بازیکنانی که بازی‌های دوم و سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند باید با کادر پزشکی مشورت کنم.

آنتونیو پیتزی، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان در این نشست خبری گفت: تمامی بازیکنان عربستان از جمله هوساوی و شهرانی پس از پایان دوره مصدومیت آماده بازی فردا برابر ژاپن هستند. اسامی بازیکنانی که در این بازی حضور خواهند داشت را اعلام نمی‌کنم و فهرست نهایی فردا قابل مشاهده است.

او ادامه داد: شانس پیروزی در بازی برابر ژاپن یا هر تیم دیگری برای عربستان 50 - 50 است. خیلی خوب تاریخ دیدارهای عربستان و ژاپن به ویژه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را می‌دانم. الان شرایط دیگری است و نمی‌توانیم به گذشته تکیه کنیم. بازی فردای عربستان با ژاپن بازی زندگی و مرگ است زیرا بازنده به خانه باز می‌گرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی