پیشنهاد افزایش حقوق 20 درصد مستمری مددجویان


پیشنهاد افزایش حقوق 20 درصد مستمری مددجویان

رئیس کمیته امداد: برای سال آینده پیشنهاد افزایش 20 درصد مستمری مددجویان کمیته امداد را داده‌ایم که اگر تصویب شود اطلاع‌رسانی خواهیم کرد

پیشنهاد افزایش حقوق 20 درصد مستمری مددجویانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه مراسم اولین گردهمایی و تجلیل از تشکل‌های جهادی و مردمی همکار کمیته امداد در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده اظهار داشت: سال گذشته مستمری مددجویان سه برابر شد و امسال نیز ۱۴ درصد مستمری مددجویان افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: دولت برای جبران شرایط اقتصادی بسته حمایتی تعریف کرد و رییس جمهور نیز قول داده است که ۲ نوبت دیگر بسته حمایتی به مددجویان نهاد‌های حمایتی پرداخت شود.
فتاح گفت: ما برای سال اینده پیشنهاد افزایش ۲۰ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را داده‌ایم که اگر تصویب شود اطلاع رسانی خواهیم کرد.
آغوشمان برای ورود گروه‌های جهادی باز است
سیدپرویز فتاح در مراسم اولین گردهمایی و تجلیل از تشکل‌های جهادی و مردمی همکار کمیته امداد با اشاره به سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب، اظهار داشت: چهلمین سالگرد انقلاب، اربعین ماست و انقلاب از جان ما شیرین‌تر است. امروز حاضریم جانمان را فدا کنیم، چون امروز انقلاب بیشتر از هر زمان دیگری به فداکاری نیاز دارد.
فتاح با بیان اینکه ما سختی‌های جنگ را دیدیم، اما سربلند بیرون آمدیم، گفت: این نظام گسترش پیدا کرده و به دلیل اینکه قیمتش بالاتر رفته نیاز به مراقبت بیشتری دارد.
رییس کمیته امداد افزود: شان کار جهادی بالاست و طبق آیات قرآن خداوند تمام این سختی‌ها و نیکی‌ها را خریداری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه نگاه ما در کمیته امداد نگاهی آماری نیست، گفت: جنس کار جهادی خلوص است؛ امروز این همه پول خرج می‌کنیم و می‌سازیم، اما مردم باز هم ناراضی هستند چرا که از سر صدق نیست.
فتاح با اشاره به اینکه کار جهادی با اخلاص و روحیه مجاهدت‌گونه صورت می‌گیرد، گفت: من خواهش می‌کنم که گروه‌های جهادی، دولتی و پولی مدیریت نشوند و بگذاریم با صدق کارشان را انجام‌دهند.
وی افزود: کار جهادی هر چقدر با صدق و اخلاص باشد خواهان بیشتری دارند و برخی‌ها راه را غیر از این رفتند، اما موفق نشدند.
رییس کمیته امداد خاطرنشان کرد: خداوند در دفاع مقدس اخلاص رزمندگان را خرید و شما هم راه آن‌ها را می‌روید لذا توصیه می‌کنم زیر بلیط کسی نروید و همین راه را حفظ کنید.
وی گفت: امروز عکس حاج عبدالله والی در اغلب خانه‌های روستایی هست و نگاه آن‌ها را به انقلاب متفاوت کرده است.
فتاح افزود: ما آغوشمان برای ورود گروه‌های جهادی باز است و امداد برای کسی نیست و آماده همکاری با گروه‌های جهادی هستیم.
رییس کمیته امداد با بیان اینکه کار جهادی همان مکتبی است که امام و انقلاب آوردند، گفت: تولد انقلاب همراه بود با کار جهادی و کار جهادی انقلاب را زنده نگه می‌دارد و بوی شهادت دارد.
وی با بیان اینکه سال ۱۳۷۵ جمعیت مددجویان ما بیشتر از این بوده است و ۲۵ سال قبل جمعیت فقیر ۲ برابر، گفت: این آمار امروز یک و نیم برابر است و امروز خوشبختانه کار‌های خوبی شده و نظام در طول این ۴۰ سال کار‌های زیادی انجام داده است.
فتاح گفت: امروز ما نیازمند معاند و ضد انقلاب برای تخریب انقلاب نیستیم چرا که متاسفانه گاهی خودمان همه چیز را زیر سوال می‌بریم.
رییس کمیته امداد با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی یک جبهه فرهنگی هستند، گفت: گروه‌های جهادی من را به یاد روز‌های جنگ می‌اندازند که همه برای یک عملیات تمام تلاششان را می‌کردند.
وی با بیان اینکه ظرف ۹ ماه ۳۰ هزار خانه در کرمانشاه ساخته شده است، گفت: کدام کشور توانسته چنین کاری انجام دهد و این ثمره تلاش همه گروه‌ها است.
فتاح با اشاره به اینکه امروز برای بقا نظام و انقلاب نیازمند روحیه جهادی و دفاع مقدسی هستیم، گفت: در حالیکه امروز مرام شهدا را داریم چرا می‌لنگیم؛ در این اوضاع اقتصادی می‌توان کار‌های زیادی انجام داد و ما در این سال تمام صف‌ها در حوزه‌های جهیزیه، وام ضروری و... مددجویان را برداشتیم.
مراسم اولین گردهمایی و تجلیل از تشکل‌های جهادی و مردمی همکار کمیته امداد به پاس ۴۰ هزار خدمت با حضور پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم از سامانه «خوب باشیم» رونمایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06