قیمت پرطرفدارترین خودروهای خارجی در محدوده 500 میلیون تا یک میلیارد تومان


قیمت خودروهای خارجی با کاهش قیمت ارز تا حدودی پایین آمده و حالا بازار به تعادل نسبی رسیده است که شنیده‌ها حاکی از کاهش احتمالی قیمت‌ها در اثر ترخیص خودروهای خارجی از 13 بهمن ماه است که چند هزار خودروی خارجی دپو شده در گمرک ترخیص می‌شوند و بخشی از تقاضای بازار را پاسخگو خواهند بود. در ادامه لیست قیمت خودروهای پرطرفدار بازار را در بازه قیمتی 500...

قیمت خودروهای خارجی با کاهش قیمت ارز تا حدودی پایین آمده و حالا بازار به تعادل نسبی رسیده است که شنیده‌ها حاکی از کاهش احتمالی قیمت‌ها در اثر ترخیص خودروهای خارجی از ۱۳ بهمن ماه است که چند هزار خودروی خارجی دپو شده در گمرک ترخیص می‌شوند و بخشی از تقاضای بازار را پاسخگو خواهند بود. در ادامه لیست قیمت خودروهای پرطرفدار بازار را در بازه قیمتی ۵۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان بررسی می‌کنیم.

به گزارش چرخان، بازار خودروهای خارجی این روزها بر خلاف بازار خودروهای داخلی تب و تاب خاصی نداشته و در حالی‌که در تابستان سال جاری و حتی قبل از این صعود قیمت‌ها بسیار زیاد بود و رکوردهای جدیدی را از این بازار شاهد بودیم، حالا بازار راکدتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم و احتمالا به زودی نیز این بازار راکد مجبور به یک اصلاح قیمتی به سمت پایین خواهد شد.

کارشناسان از جمله دلایل این کاهش را ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک می‌نامند که به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت فعلی بازار دور از ذهن نیز نباشد ولی طبیعتا با عدم ترخیص بسیاری از خودروهای با تاریخ انبار ۱۵ مرداد به بعد، بخشی از تاثیر احتمالی این اتفاق نیز گرفته خواهد شد.

قیمت پرطرفدارترین خودروهای خارجی در محدوده 500 میلیون تا یک میلیارد توماناز جمله قیمت‌های جالب موجود در این لیست قیمت هیوندای سانتافه است که با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود که تا چندی پیش با حوالی قیمت ۶۵۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گرفت. از دیگر خودروهای مورد توجه محصول شاسی بلند رنو یعنی رنو کولئوس است که با مدل ۲۰۱۸ به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است که این خودرو نیز چندی پیش با حوالی قیمت ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

از سری محصولات برند تویوتا نیز می‌توان به تویوتا راو ۴ اشاره کرد که در تیپ‌های مختلف از قیمت ۶۱۰ تا ۶۴۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد که به سال تولید و نوع واردات آن بستگی دارد که کماکان قیمت بالای ۶۰۰ میلیون تومان را علی‌رغم کاهش قیمت سایر خوردوهای هم‌رده، حفظ کرده است.

قیمت پرطرفدارترین خودروهای خارجی در محدوده 500 میلیون تا یک میلیارد تومانهمچنین مدل‌های مختلف لکسوس که تا دو سه ماه پیش حتی با قیمت‌های بالای ۱ میلیارد تومان نیز اگهی می‌شدند در حال حاضر به حوالی قیمت ۹۰۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان رسیده‌اند و البته روند کاهشی آن‌ها نیز ادامه‌دار است و با کاهش احتمالی قیمت دلار و یا ورود خودروهای دپو شده، ورود قیمت این خودروها به کانال ۸۰۰ میلیون تومان بعید نیست.

قیمت پرطرفدارترین خودروهای خارجی در محدوده ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قیمت پرطرفدارترین خودروهای خارجی در محدوده 500 میلیون تا یک میلیارد تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!