طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی بررسی شد


طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی بررسی شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ در نشست امروز طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی درباره نحوه توزیع قیر رایگان در استان‌ها بررسی شد.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت:‌ نشست امروز با محور بررسی طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران برگزار شد.

وی افزود: البته طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی درباره نحوه توزیع قیر رایگان در استان‌ها نیز از دیگر دستور کارهای امروز کمیسیون بود که ضمن آن در این نشست وزیر راه گزارشی در این خصوص به اعضا ارائه داد.

«طبق گزارش ارائه شده از سوی وزیر راه 6 هزار و 600 میلیارد تومان قیر رایگان در کشور توزیع شده است، که راه های روستایی، جاده های اصلی و پروژه های نیمه کاره، نگهداری و روکش آسفالت راه‌ها و مناطق بازآفرینی شهری را شامل شده است.»

رضایی کوچی همچنین عنوان کرد که پس از استماع سخنان وزیر راه مقرر شد برای طرح تحقیق و تفحص طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت راه و شهرسازی درباره نحوه توزیع قیر رایگان در نشست بعدی کمیسیون رای گیری شود.

وی با بیان اینکه در نشست امروز وزیر راه و معاونانی از وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند،‌ افزود: یکی از مباحثی که مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت موضوع قرارداد پارکینگ‌های اجاره‌ای فرودگاه مهرآباد و خرید فلایت چک بود که بر اساس گزارش ارائه شده در کمیسیون عمده‌ای از موارد مورد بحث درباره پارکینگ‌های اجاره‌ای مهرآباد مشخص شد به دوران مدیریتی مدیران قبل باز می‌گردد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌بنابراین مقرر شد برای جمع‌بندی نهایی ادامه بحث در نشست آتی کمیسیون انجام شده و برای طرح تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران رای گیری شده و به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته