پویش «آرزوها» ایجاد شد/ بیایید برای آینده نظام آموزشی آرزو کنیم+فیلم


پویش «آرزوها» ایجاد شد/ بیایید برای آینده نظام آموزشی آرزو کنیم+فیلم

پویش «آرزوها» برای ترسیم چشم‌انداز امیدبخش برای آینده نظام تعلیم و تربیت در کشور ایجاد شده است پس بیایید برای آینده نظام آموزشی آرزو کنیم.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رویداد چهارسوق، پویشی را به عنوان «پویش_آرزوها» طراحی کرده است؛ در تعریف این پویش در تارنمای چهارسوق آمده است: «آرزوها آینده را خواهند ساخت. بیایید برای آینده نظام آموزشی آرزو کنیم. صبر کنید. خیلی دور نروید. پنج سال آینده را در نظر بگیرید. برای آن دوران چه آرزویی دارید؟».

محمد آزین دبیر رویداد چهارسوق در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص این پویش توضیح داد: از هر کسی که در حوزه تعلیم و تربیت دغدغه دارد از وزیر آموزش و پرورش گرفته تا دانش‌آموز، والدین، معلم، دانشجو، صاحبنظر، کارشناس، کارمند و کارگر می‌خواهیم در این پویش شرکت کند.

وی ادامه داد: فرقی نمی‌کند نقشی که در نظام آموزشی داریم بزرگ است یا کوچک بلکه کافی است به‌ فکر تحول در نظام آموزشی باشیم و اولین گام در این مسیر، خواستن است؛ خواستن آن‌چه باید باشد.

آزین افزود: پویش آرزوهای چهارسوق، حرکتی جمعی است که قصد دارد خواسته‌های تحولی جامعه فعالان آموزش را جمع‌آوری کرده و نمایش دهد.

وی تصریح کرد: پویش آرزوها جهت‌گیری آینده نظام آموزشی را نشان خواهد داد، چراکه تحول از تک‌تک ما آغاز می‌شود.

برای شرکت در این پویش به تارنمای chaharsoogh.ir مراجعه کنید.

پویش آرزوها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه