سالن دانشگاه منابع طبیعی کلارآباد میزبان برگزاری همایش «بانوی فجر»


سالن دانشگاه منابع طبیعی کلارآباد میزبان برگزاری همایش «بانوی فجر»

حجت الاسلام علیخانی گفت: سالن دانشگاه منابع طبیعی کلارآباد چهارشنبه (17 بهمن) میزبان برگزاری همایش «بانوی فجر» همزمان دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حجت الاسلام محمود علیخانی»، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران به همراه حجت الاسلام سلیمان علیخانی، کارشناس مسئول کانون های مساجد غرب مازندران (منطقه ویژه تنکابن) ، امروز (29 دی) با حجت الاسلام محمد خطیبی، امام جمعه کلارآباد دیدار صیمانه ای داشتند.

در این دیدار، حسین آهنگریان، بخشدار کلارآباد و محمد رحیمی پور، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عباس آباد نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمود علیخانی طی سخنانی گفت: هزار و 132 کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران، تاسیس شدند که از این تعداد، 22 کانون در عباس آباد وجود دارند.

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های متعددی دارند که بی شک در ارتقای فرهنگ، هنر و دانش جامعه، تاثیرگذار است.

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: برگزاری همایش «بانوی فجر» یکی از برنامه های شاخص ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در ایام الله مبارک دهه فجر به شمار می آید که در این برنامه چهل بانوی فعال انقلابی و مسجدی در عرصه های مختلف فرهنگی، پژوهش، جهاد، ایثار، هنر و ... تجلیل می شوند.

وی ابراز کرد: همایش «بانوی فجر» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، چهارشنبه (17 بهمن) در سالن دانشگاه منابع طبیعی کلارآباد برگزار می شود که با اجرای برنامه های مختلف همراه است.

حجت الاسلام خطیبی، امام جمعه کلارآباد نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: برگزاری برنامه های فاخر باید به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برگزار شود و کانون مصلی کلارآباد نیز با توجه بیشتر به مکانی فعال تر از گذشته برای بچه های مسجدی، تبدیل خواهد شد.

حسین آهنگریان، بخشدار کلارآباد نیز در این دیدار گفت: انس با قرآن به صورت ماهانه و با حضور یکی از قاریان مطرح کشوری با همراهی امام جمعه نیز یکی از فعالیت هایی است که بخشداری حاضر به یاری آن جهت اجرای در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

همچنین حجت الاسلام سلیمان علیخانی، کارشناس مسئول کانون های مساجد غرب مازندران (منطقه ویژه تنکابن) نیز در این دیدار گفت: تجهیز کتابخانه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اجرای طرح تلاوت نور از دیگر خروجی های این دیدار صمیمانه است تا به ثمر نشستن اثرات این برنامه های ارزشی و تاثیرگذار را شاهد باشیم.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی