انتخاب ترین‌های قرآنی و بن خرید رایگان در نمایشگاه قرآن


انتخاب ترین‌های قرآنی و بن خرید رایگان در نمایشگاه قرآن

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سال 98 با ویژه برنامه و طرح های متنوع و ویژه ای چون انتخاب ترین‌های قرآنی و بن خرید رایگان از نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم، در راستای برنامه ریزی هرچه بهتر برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های نمایشگاه بیست و هفتم پیش‌بینی شده، امسال حدود دوماه زودتر از سال های قبل برنامه ریزی و هماهنگی و فعالیت‌های آماده سازی برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آغاز شده است.

انتخاب ترین‌های قرآنی و بن خرید رایگان
یکی از برنامه‌های ویژه نمایشگاه بیست و هفتم، باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن کریم است که خبرهای جدید و جذابی برای علاقمندان به دنبال خواهد داشت. از جمله انتخاب بهترین های حوزه‌های مختلف قرآنی سراسر کشور با آرای مخاطبان. آرایی که علاوه بر انتخاب بهترین های حوزه قرآنی، به عنوان امتیاز مخاطبان برای دریافت "بن خرید رایگان" از نمایشگاه قرآن کریم بیست و هفتم ثبت می شود. باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن کریم طرح های ویژه دیگری را نیز برای مخاطبان نمایشگاه بیست و هفتم در نظر گرفته که اخبار و جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

بررسی برنامه و طرح های بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

اولین جلسه شورای برنامه و بودجه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ریاست دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و با حضور اعضای این شورا برگزار شد و موضوعاتی چون آئین نامه داخلی شورای برنامه و بودجه، تصویب برنامه و بودجه، طرح ها و قالب ارائه طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سید حمید حسینی، محمدعلی خواجه پیری، محمدعلی خسروی، ابوالقاسم ایرجی، محمدمهدی عزیززاده، امیر اشراقی، محمدرضا پورمعین، ولی یاراحمدی و محمدهادی امین ناجی به عنوان اعضای این شورا از سوی عبدالهادی فقهی زاده منصوب شده اند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا