معرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویر


بازی Allan Poe's Nightmare می‌تواند با داستان جذاب و ترسناک خود، ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های خلاقانه فراوانی را می‌توان در دنیای بازی‌های سیستم عامل اندروید و iOS یافت که به هر نحوی سعی دارند گیمر را سرگرم نموده و هیجان لازم را در بازی برای وی فراهم آورند.

بازی موبایلی Allan Poe’s Nightmare یکی از این بازی‌هاست که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد به معرفی و بررسی آن بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویرمعرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویر

داستان بازی موبایل Allan Poe’s Nightmare

با شروع بازی موبایلی Allan Poe's Nightmare، شخصیت اصلی آن که ادگار نام دارد، سوار بر قلم خود شده و سعی می‌کند که از کابوس وحشتناک خود خارج شود. ادگار اصلا نمی‌داند که آیا این یک رویای وحشتناک است یا اینکه در دنیای حقیقی به سر می‌برد. شخصیت اصلی بازی باید داستان زندگی خود و وقایعی که برایش رخ می‌دهد را یک‌به‌یک در صفحات زندگی خود وارد کند و در این راه با هیولایی به نام مرگ قرمز هم مقابله کند.

بیشتر بخوانید: Arc v6.1 تم آی او اس برای اندروید

این هیولا هنگام پیدا کردن و چیدن حروف به‌ دنبال شما می‌افتد و سعی می‌کند قبل از به پایان رسیدن مرحله، شما را نابود کند. موانع خطرناکی در این راه روبروی شما قرار دارند و باید علاوه بر گریختن از دست مرگ قرمز، حواس‌تان به موانع هم باشد. با گرفتن صفحه نمایش، می‌توانید قلم‌سوار را به بالا هدایت کنید و با رها کردن صفحه هم، به پایین حرکت کنید. این روند تا آخر ادامه دارد و تا زمان به‌ پایان رسیدن حدس کلمات، در دنیا‌های مختلف حضور خواهید داشت. حروفی که در طول مسیر وجود دارند، بهم‌ریخته هستند و باید به نوبت آن‌ها را به‌ دست بیاورید. به‌ دنبال حروفی باشید که سبزرنگ هستند و از برخورد با حروف قرمز رنگ خودداری کنید.

معرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویر

موسیقی و محیط بازی موبایل Allan Poe’s Nightmare

محیط و گرافیک بازی Allan Poe's Nightmare بسیار جذاب و کلاسیک است. موسیقی هم فضای دلهره‌آور بازی را یادآور می‌شود و شما می‌توانید حس و حال خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بازی جالب و هیجان انگیز صعود به تپه

شما در ذهن آلان پو قرار گرفته‌اید و باید با داستان‌های خوب آن را پاکسازی کنید. محیط بازی طراحی منحصر به‌فردی دارد و اشیای مختلف در آن حضور دارند. نورپردازی این بازی نقش بزرگی در این محیط دارد و در هنگام حرکت شما، رعد و برق‌ها هیجان و سرعت بالایی به گیم‌پلی می‌دهند. شما می‌توانید تاریک‌ترین گوشه‌های این جهان را در بازی کشف کنید و رفته‌رفته به مهارت در چیدن حروف برسید. این مهارت می‌تواند کمک زیادی به شما کند تا کلماتی با حروف بیش‌تر را هم در نظر داشته باشید.

معرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویر

روند روایت داستان بازی Allan Poe's Nightmare به این صورت است که ابتدا گوشه‌ای از ذهن ادگار برای شما تعریف می‌شود و سپس سوالی مطرح می‌شود که باید در محیط بازی به دنبال جواب آن باشید. ترکیب درست این داستان بسیار اهمیت دارد و باید به ادگار کمک کنید که حافظه خود را در رویای وحشتناکی که در آن حضور دارد، به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: یک بازی مهیج برای کسانی که به بازی‌های اکشن علاقه دارند

ادگار پس از روز‌ها بی‌خوابی سعی کرده که از بطری لودانوم برای درمان خودش استفاده کند اما دچار دردسر بزرگی شده است. خلاقیت او برای درمان خودش حال به کابوسی تبدیل شده که سعی دارد او را در رویای خودش به قتل برساند.

معرفی بازی جذاب و ترسناک Allan Poe’s Nightmare +تصاویر

باید دید که شما می‌توانید او را از خواب وحشتناکش بیدار کنید و ذهن وی را به حالت بازگردانید یا خیر. بازی Allan Poe's Nightmare می‌تواند با داستان جذاب و ترسناک خود، ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Forza Motor Sport 7

بازی با کلمات، جایگاه بزرگی در بازی‌های موبایل پیدا کرده‌اند و سازندگان سعی می‌کنند که گیم‌پلی متنوع را هم به آن اضافه کنند. این بازی دقیقاً یکی از آثار شاخصی است که خلاقیت لازم را در خود جای داده و توانسته حالت جدیدی از بازی کلمات را برای شما ارائه کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا