فروش فوق‌العاده انیمیشن آمریکایی «بامبلبی» در سینمای چین


فروش فوق‌العاده انیمیشن آمریکایی «بامبلبی» در سینمای چین

انیمیشن «بابمبلی» سومین هفته تسلطش بر رتبه‌بندی پرفروش‌های چین را پشت سر گذاشت.

فروش فوق‌العاده انیمیشن آمریکایی «بامبلبی» در سینمای چینبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «بابملبی» (اصلاح شده انیمیشن تبدیل شوندگان) بیشتر از ۱۶ میلیون دلار در پایان هفته سینما‌های چین فروش داشته که کاهشی ۳۸ درصدی را نسبت به فروش هفته پیش خود نشان می‌دهد، با این حال باز هم با اختلاف بسیاری نسبت به باقی فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در رتبه اول قرار گرفت.

این انیمیشن در ۱۷ روزی که در سینمای چین اکران می شود، با در اختیار داشتن ۷۱۵۰ در مجموع ۱۳۸ میلیون دلار فروش کرده است. این فروش قابل توجهی در بین فیلم‌هایی است که از آمریکای شمالی در این کشور نمایش داده می‌شوند. بیشتر سینما‌های کشور چین در هفته آینده به جای این انیمیشن آمریکایی «روز و روزگاری یک ددپول؛ Once Upon A. Deadpool» را نمایش خواهند داد.

جایگاه دوم این رتبه بندی به انیمیشن «مار سفید» محصول کشور چین اختصاص دارد؛ این فیلم با ۱۰ میلیون فروش از فروش ۶ میلیونی هفته نخست خود پیشی گرفت. این انیمیشن که با همکاری شرکت برادارن وارنر ساخته شده است، در ده روز بیش از ۲۴ میلیون دلار فروش داشته است.

بعد از تصرف رتبه اول و دوم پرفروش‌ها توسط انیمیشن‌ها، رتبه سوم به فیلم جنایی و اکشن چینی به نام «شلیک بزرگ» با ۸.۷ میلیون فروش با ۱۱ روز نمایش در سینما‌ها تعلق می گیرد. فروش این فیلم به نسبت هفته گذشته خود ۴۵ درصد کاهش و در مجموع حدود ۴۰ میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی