نیسان آلتیما 2019؛ میان‌رده کم نظیر


رسانه کلیک – نیسان آلتیما 2019 یک خودروی میان رده بی نظیر بوده که در ادامه این مطلب به معرفی ویژگی ها و مشخصات آن به صورت کامل می پردازیم. نیسان آلتیما یکی از خودروهای میان رده نیسان است که به‌عنوان یک مدل قوی‌تر و با امکانات بیشتر نسبت به نیسان سنترا و با امکانات لاکچری […] نوشته نیسان آلتیما 2019؛ میان‌رده کم نظیر اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – نیسان آلتیما 2019 یک خودروی میان رده بی نظیر بوده که در ادامه این مطلب به معرفی ویژگی ها و مشخصات آن به صورت کامل می پردازیم.

نیسان آلتیما یکی از خودروهای میان رده نیسان است که به‌عنوان یک مدل قوی‌تر و با امکانات بیشتر نسبت به نیسان سنترا و با امکانات لاکچری کمتر نسبت به نیسان ماکسیما به بازار عرضه می‌شود. این خودرو خوش‌ساخت از سال 1992 جایگزین نیسان بلوبرد قدیمی‌شد که از سال1957 در شرکت نیسان ساخته می‌شد. از اولین نمونه‌های این خودرو می‌توان به نیسان آلتیما jz 1992 اشاره کرد که اگر قصد خرید آلتیماکارکرده را داشته باشید می‌توانید در سایت دیوار آگهی‌های مربوط به این خودرو را مشاهده کنید.

دلیل اصلی کم‌توجهی به این خودرو در بازار ایران وجود برادر بزرگتر آن یعنی نیسان ماکسیما است که از سال 1382 به‌عنوان یک خودرو لاکچری وارد بازار ایران شد و تا به امروز همواره جایگاه ویژه‌ای در بازار خریدوفروش نیسان در ایران داشته است. در این مقاله سعی می‌کنیم کمی بیشتر با این خودرو کمتر شناخته‌شده آلتیما در ایران آشنا شویم و نقاط قوت و ضعف آن را بررسی کنیم.

آشنایی با نیسان آلتیما 2019

آخرین مدل نیسان آلتیما 2019 در سال جاری معرفی شده است. نیسان آلتیمای جدید در واقع نسل ششم از این خانواده است و طراحی آن کاملا متحول شده است و نسبت به مدل های قبلی بهبود چشمگیری یافته است. این خودرو با موتور قوی تر، بهبود در هندلینگ، استفاده از سیستم های هوشمند و انتقال قدرت به هر چهار چرخ به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار میان رده در جهان تبدیل شده است. اگر نگاهی به رتبه بندی خودرو های این دسته بیاندازیم همواره آلتیما جزو 10 انتخاب اول خریداران خودرو در سراسر جهان قرار دارد.

مشخصات فنی نیسان آلتیما 2019

در حال حاضر نسل ششم نیسان آلتیما 2019 با طراحی جدید با دو نمونه موتور 2.5 لیتری تنفس مصنوعی و 2.0 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر به بازار عرضه شده است. در نسخه 2.5 لیتری برای اولین بار نیسان از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ بهره برده است. در نسخه‌های مختلف موتور این خودرو دارای توان خروجی بین 182 تا 236 اسب بخار است. این خودرو مصرف سوخت 8.4 لیتر در صد کیلومتر را در شهر و 6 لیتر در صد کیلومتر را در بزرگراه‌ها ثبت کرده است که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو مصرف سوخت نسبتاً به صرفه‌ای است.

نیسان آلتیما 2019؛ میان‌رده کم نظیر

امکانات و آپشن های نیسان آلتیما 2019

این خودرو به انواع و اقسام امکانات و آپشن های مختلف مجهز شده است و شما با خرید نیسان آلتیمای جدید کمبود خاصی احساس نخواهید کرد. تشخیص عابر پیاده، هد آپ دیسپلی، هشدارهای هوشمند مانند هشدار نقطه کور، دوربین 360 درجه، کی لس، صندلی‌های برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های برقی، کروز کنترل و … تنها نمونه‌ای از امکانات بیشمار این خودرو است.

مهم‌ترین نکته اضافه شدن سیستم‌های هوشمند و به روز به این خودرو است که نسبت به نسل قبلی بهبود زیادی پیدا کرده است. یک صفحه لمسی 8 اینچی همراه با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل هوشمند دما و مولتی مدیا و سیستم پیشرفته ناوبری در کنار سیستم‌های هوشمند اختصاصی نیسان مانند تکنولوژی کمک راننده، این خودرو را به یک خودرو مدرن و هوشمند تبدیل کرده است.

علاوه بر این طراحی داخلی این خودرو مانند طراحی خارجی آن کاملاً تغییر کرده است و همه چیز به شما حس یک خودرو با کیفیت و لاکچری را منتقل می‌کند. با این حال کیفیت متریال استفاده شده در همه اجزاء داخلی در یک سطح نیست و کیفیت پایین بعضی از قطعات هماهنگی طراحی جذاب آن را بر هم زده است. این مورد یکی از محدود نقاط ضعف این خودرو محسوب می‌شود.

نیسان آلتیما 2019؛ میان‌رده کم نظیر

رقبای نیسان آلتیما 2019: تویوتا کمری بخریم یا نیسان آلتیما؟

با توجه به محدوده قیمتی این خودرو می‌توان گفت که تویوتا کمری مهم‌ترین رقیب نیسان آلتیما محسوب می‌شود. سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که خرید تویوتا کمری به صرفه‌تر است یا نیسان آلتیما؟ برتری اصلی آلتیما نسبت به کمری، انتقال قدرت به هر چهار چرخ به صورت مجزا و تکنولوژی کمک راننده propilot و قیمت پایین‌تر است. اما کمری به دلیل استفاده از موتور و گیربکس هماهنگ‌تر، هندلینگ بهتر، متریال با کیفیت‌تر در داخل کابین در مجموع برتری نسبی به نیسان آلتیما دارد.

قیمت نیسان آلتیما 2019

در حال حاضر که واردات خودرو خارجی به ایران ممنوع شده است خرید نیسان آلتیما 2019 و قیمت گذاری بر روی آن در ایران کار نسبتاً سختی محسوب می‌شود. با این حال در بازارهای جهانی قیمت این خودرو از 23 هزار دلار شروع می‌شود و در نسخه فول آپشن به 35 هزار دلار خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت