موبایل بانک حکمت آرم جایگزینی شد


موبایل بانک حکمت آرم جایگزینی شد
پول‌نیوز - از تاریخ 1397/10/30 موبایل بانک فعلی بانک منقضی و موبایل بانک حکمت آرم جایگزینی می گردد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طبق اعلام معاونت محترم فناوری اطلاعات بانک حکمت ایرانیان موبایل بانک فعلی با نام "همراه بانک حکمت" از مورخه امروز 1397/10/30 غیر قابل استفاده و موبایل بانک "حکمت آرم" به عنوان تنها موبایل بانک فعال به شرح زیر قابل استفاده می باشد:

موبایل بانک قبلی به نام «همراه بانک حکمت» از تاریخ 30‏/10‏/97 غیر قابل استفاده خواهد بود.

«حکمت آرم» به دو روش «ورود به سامانه» و «خدمات بدون ورود» قابل استفاده برای مشتری می باشد.

الف) جهت ورود به سامانه ، مشتری می بایست به شعب مراجعه نموده و شعبه طبق مقررات جاری بانک و پس از احراز هویت مشتری، نسبت به ایجاد نام کاربری و رمز ورود به موبایل بانک همانند شیوه قبل اقدام نماید. (راهنمای فعال سازی مجدداً طی فایل پیوست ارسال می گردد)

ب) جهت خمات بدون ورود، نیاز به دریافت نام کاربری و رمز نبوده، و مشتری با ثبت اطلاعات کارت خود می تواند از تعداد محدودی از سرویس های مبتنی بر کارت بهره مند گردد.

پس از تحویل نام کاربری و رمز به طور صحیح به مشتری توسط شعب، درصورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام درخصوص نرم افزار «حکمت آرم» با شرکت رایان گستر بهینه پرداز با تلفن 87700707‏-021 تماس حاصل فرمایند. (راهنمای استفاده از حکمت آرم به پیوست می باشد)

کارکنان محترم شعب موظف می باشند موبایل بانک «حکمت آرم» را روی تلفن همراه خود نصب نموده و در استفاده از نرم افزار مسلط گردیده تا راهنمایی کافی به مشتریان خود بمنظور استفاده از نرم افزار ارائه نمایند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس