برای اولین بار تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش کلید خورد/از ضعف در برندینگ تا عقبگرد در بانکرینگ، زیر ذره‌بین مجلس


برای اولین بار تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش کلید خورد/از ضعف در برندینگ تا عقبگرد در بانکرینگ، زیر ذره‌بین مجلس

تعدادی از نمایندگان در جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار تحقیق و تفحص از عملکرد و مشکلات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از قبیل اجرای ناصحیح برندینگ سوخت و افت آمار بانکرینگ شدند که سرانجام با موافقت نمایندگان این طرح برای اولین بار کلید خورد.

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ چندی است نمایندگان مجلس در پی ایرادات و مشکلات موجود در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سوالاتی را طرح نموده اند. تا اینکه در روز گذشته نامه طرح تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با امضای نمایندگان در جلسه کمیسیون انرژی وارد شد که نهایتا اعضای این کمیسیون رای به تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دادند.

در این باره هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: روز گذشته طرح تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص موضوعات مختلف از قبیل آخرین وضعیت طرح برندینگ، بررسی دلایل کاهش صادرات فرآورده های نفتی و سوخت‌رسانی به کشتی ها در دریا (بانکرینگ)، چگونگی بازار خرید و فروش وکیوم باتوم در کشور، نحوه و میزان فرآورده دریافتی از پالایشگاه های سوخت به رغم مصوبه مجلس شورای اسلامی و همچنین دلیل عدم به کارگیری کارت سوخت در جایگاه ها به رغم مصوبه مجلس شورای اسلامی در کمیسیون انرژی مطرح شد.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: طرح مورد نظر در کمیسیون انرژی تصویب شد که به احتمال زیاد ظرف یک هفته آینده وارد صحن علنی مجلس خواهد شد. پس از آن در صورت تصویب در صحن علنی، کمیته تحقیق و تفحص از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تشکیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا