پاکستان تلاش های خود برای تسهیل صلح منطقه ای را ادامه خواهد داد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=#bottom) از پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان اعلام کرد: پاکستان با وجود مشکلات و موانع موجود، تلاش های خود را برای امنیت و صلح منطقه ای ادامه خواهد داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: "ژنرال جوزف ووتل" فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا موسوم به "سنت کام" در راس هیاتی با فرمانده ارتش پاکستان در شهر راولپندی دیدار کرد.
این بیانیه افزود: در این دیدار که در سطح هیات ها برگزار شد، محیط ژئواستراتژیک منطقه، امنیت آن و پروسه صلح و آشتی افغانستان مورد بررسی قرار گرفت.
فرمانده سنت کام با ستایش از عملکرد ارتش پاکستان در امنیت منطقه ای گفت: فعالیت های ارتش پاکستان برای امنیت و ثبات منطقه ای قابل تقدیر است.
در این نشست فرمانده ارتش پاکستان گفت: امنیت در افغانستان برای امنیت و ثبات منطقه ای ضروری است.
وی افزود: با وجود مشکلات و موانع بسیار در مسیر فعالیت های پاکستان، کشور ما تمامی اقدامات لازم برای تقویت صلح و ثبات منطقه ای اتخاذ خواهد کرد و حمایت هایش را در این زمینه ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس