سردار فضائلی نقشه راه تربیت پاسداری را تدوین کرد


سردار فضائلی نقشه راه تربیت پاسداری را تدوین کرد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سردار فضائلی توانست طرح جامع نظام تربیتی سپاه را تدوین کند و اکنون نیز سپاه بر اساس همان نقشه حرکت کند.

سردار فضائلی نقشه راه تربیت پاسداری را تدوین کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم سردار احمد فضائلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من بیش از ۳۰ سال با سردار فضائلی ارتباط و آشنایی داشتم، گفت: سردار فضائلی از الگو‌های مجسم پاسدار واقعی اسلام بود.

سلامی با بیان اینکه سردار فضائلی یک شخصیت کامل، عمیق و آگاه داشت و بینش وسیع اسلامی و انقلابی را با علم و دانش و تخصص، ترکیب کرده بود، افزود: این مجموعه از ویژگی هاف شخصیتی جذاب و منحصر به فرد را از سردار فضائلی ساخته بود و به دلیل همین ویژگی‌های برجسته سردار فضایلی، او عموما در فضا‌های تربیتی سپاه مسئولیت‌های بزرگی را عهده‌دار بودند.

وی ادامه داد: مسئولیت تربیت و آموزش در سپاه در دوره‌ای بر عهده سردار فضایلی بود و او توانست طرح جامع نظام تربیتی و آموزشی سپاه را تدوین کند و همین الان سپاه هم بر اساس همان نقشه راه، پاسداران را در جنبه‌های مختلف تربیت می‌کند و به آن‌ها آموزش ارائه می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه دانشگاه امام حسین (ع) در زمان فرماندهی سردار فضائلی با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در زمینه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، تربیتی و آموزشی همراه بود، تصریح کرد: آرامش، وارستگی، وقار و تواضع وی، وجوه تمایز سردار فضایلی در قیاس با دیگران بود.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟