چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور 99 شرکت در شیراز آغاز به کار کرد


چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور 99 شرکت در شیراز آغاز به کار کرد

موسوی گفت: چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و مشاغل خانگی در سه سالن سرو، بهار و نرگس و با حضور 99 شرکت در قالب 215 غرفه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی» امروز (دوشنبه 1 بهمن) در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به تأثیر گل و گیاه بر روی روح و رمان انسان ها، گفت: این نمایشگاه در جهت توجه بیش از پیش به طبیعت و همچنین حمایت از تولید کنندگان داخلی و مشاغل خانگی در سه سالن سرو، بهار و نرگس و با حضور ۹۹ شرکت در قالب ۲۱۵ غرفه برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از مشارکت ۶۰ درصدی تولیدکنندگان و فعالان عرصه گل و گیاه استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و افزود: مابقی غرفه داران از استان های گیلان، تهران، مازندران، اراک، خراسان رضوی، البرز، یزد، قزوین، اصفهان، همدان و آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگان محصولاتی از کشورهای چین و ترکیه به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است و علاقمندان می توانند جهت بازدید به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش