جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مدرسه الزهرا(س) بندرعباس+ عکس


جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مدرسه الزهرا(س) بندرعباس+ عکس

به گزارش باحجاب ، خانم خدیر با اشاره به اهمیت برگزاری جشن تکلیف ویژه مکلفان و آموزش احکام، قرآن و آداب عبادت به آنها، بیان داشت: جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان غیر دولتی بشارت بندرعباس با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فرمان مسئول گروه شکوفه های آسمان معروف به عمو روحانی در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس برگزار...

به گزارش باحجاب ، خانم خدیر با اشاره به اهمیت برگزاری جشن تکلیف ویژه مکلفان و آموزش احکام، قرآن و آداب عبادت به آنها، بیان داشت: جشن تکلیف دانش آموزان دختر دبستان غیر دولتی بشارت بندرعباس با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فرمان مسئول گروه شکوفه های آسمان معروف به عمو روحانی در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس برگزار شد.

وی هدف از برگزاری جشن تکلیف را ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: در این مراسم ۲۷ نفر از دانش آموزان دختر مکلف ۹ ساله مدرسه بشارت، آموزش محرم و نامحرم به صورت شعر، نمایش و طنز و شناخت سیره ی پیامبر اکرم(ص) با قصه گویی را آموزش دیدند.

خانم خدیر افزود: از دیگر برنام های این مراسم قرائت قرآن، اجرای سرود ملی، سرود جشن تکلیف، دعای سلامتی امام زمان (عج)، نمایش شیرین تر از عسل گروه نمایش مدرسه بشارت، مسابقه، برنامه‌های ویژه عمو روحانی، سوگند نامه جشن تکلیف، اهداء لوح تقدیر جشن تکلیف، نماز جماعت و اهدا کتاب احکام تصویری به دانش آموزان بوده است.

وی در ادامه به شرح فعالیتهای مدرسه بشارت پرداخت و گفت: دبستان دخترانه غیر دولتی بشارت زیر مجموعه ی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) با ۵۷ نوآموز و ۸۴ دانش آموز دختر با رویکر اخلاق محوری بر پایه باورهای دینی در سال ۱۳۹۳ فعالیت خودرا شروع کرده است.

مدیر دبستان دخترانه غیر دولتی بشارت تصریح کرد: غیر از آموزش درس های کلاسیک در دبستان بشارت، رو خوانی و روانخونی قرآن به صورت تخصصی و آموزش عملی احکام نماز و قرآن نیز انجام می شود.

خانم خدیر با بیان اینکه کلاس های هوش اخلاقی ویژه دانش آموزان و والدین آنها در این مدرسه برگزار می شود، خاطر نشان شد: از دیگر اقدام های مدرسه ارائه مشاوره به دانش آموزان به صورت بازی و گفت و گو و همدردی با آنها و راهنمایی های لازم به والدین آنها در جهت رفع برخی مشکلات است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نوآموزان پیش دبستانی بشارت ابندا بدون نوشتن و از طریق مهارت محوری، باسواد می شوند، خاطر نشان شد: نوآموزان بعد از مهارت افزایی وارد مرحله آموزش قرآن کریم به صورت عمومی می شوند و در مرحله پایانی وارد آموزش و قرائت قرآن کریم به نوآموزان می شوند.

منبع: خبرگزاری حوزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه