بندرعباس به جمع کلانشهرهای کشور پیوست


بندرعباس به جمع کلانشهرهای کشور پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از ارتقا درجه رتبه شهرداری بندرعباس خبرداد و گفت: شهر بندرعباس با ارتقاء به رتبه 11 از مجموعه کل 12 رتبه شهرداری های کشور به جمع کلان شهرهای کشور پیوست.

به گزارش ایسنا، رضا مدرس ضمن اعلام این خبر افزود: بهترین رتبه شهرداری در کشور ۱۲ است که شهرداری بندرعباس توانست امتیاز ۱۱ و شهرداری لمزان امتیاز ۳ را کسب کنند.

وی اضافه کرد: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰.۴.۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

مدرس خاطرنشان کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند که این امر در هرمزگان نیز صورت گرفت و ارتقاء درجه دو شهرداری را در پی داشت.

وی تاکید کرد: درجه بندی شهرداری ها باعث می شود ساختار تشکیلاتی شهرداری ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر و نظام پرداخت حقوق به شهرداران هم ارتقاء می ‌یابد.

مدرس تصریح کرد: مدارک و مستندات درجه بندی شهرداری های مذکور در کارگروه ساماندهی درجه‌ بندی شهرداری‌ ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی و ارتقاء درجه شهرداری های مذکور تصویب شد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس