آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام


رسانه کلیک – قابلیت ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام این روزها میان کاربران بسیار محبوب شده است. در این مطلب با آموزش استفاده از این ویژگی همراه ما باشید. استوری یکی از قابلیت های کاربردی اینستاگرام بوده که به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدیوها را به طور محدود برای […] نوشته آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام اولین...

رسانه کلیک – قابلیت ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام این روزها میان کاربران بسیار محبوب شده است. در این مطلب با آموزش استفاده از این ویژگی همراه ما باشید.

استوری یکی از قابلیت های کاربردی اینستاگرام بوده که به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر و ویدیوها را به طور محدود برای مدت 24 ساعت منتشر کنند. این ویژگی از همان ابتدا با واکنش مثبت کاربران روبرو شد و اکنون هم افراد زیادی آن را به پست های معمولی ترجیح می دهند (چگونه استوری خود را در اینستاگرام بیشتر از یک روز نگه داریم؟).

محبوبیت استوری اینستاگرام باعث شده این شبکه اجتماعی حسابی به این بخش رسیدگی کند و هربار ویژگی تازه ای را به آن بیفزاید. استیکر شمارش معکوس یکی از جدیدترین قابلیت هایی است که به استوری اینستاگرام اضافه شده و از طریق بخش تگ ها در دسترس کاربران اپلیکیشن این شبکه اجتماعی قرار گرفته است (چگونه در استوری اینستاگرام خود موزیک قرار دهیم؟).

برای ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

اپلیکیشن اینستاگرام را با توجه به سیستم عامل خود، از طریق گوگل پلی یا اپ استور آپدیت کنید. برنامه را اجرا کرده و با سوایپ به راست و یا تپ روی عکس پروفایل خود در صفحه اصلی، وارد منوی استوری شوید.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

عکس و ویدیوی مورد نظر خود را برای انتشار انتخاب کنید. روی آیکون استیکر که در تصویر پایین مشخص شده ضربه بزنید.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

استیکر شمارش معکوس (Countdown) را انتخاب کنید.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

در این مرحله باید با کلیک روی COUNTDOWN NAME، برای استیکر خود نام انتخاب کنید. امکان تغییر رنگ استیکر و منع کاربران از اشتراک گذاری هم در این بخش وجود دارد.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

با کلیک روی اعداد، زمان پایان شمارش معکوس را مشخص کنید.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

در آخر روی Done کلیک کنید تا استیکر روی عکس یا ویدیوی شما قرار گیرد.

آموزش ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام

برای استفاده از قابلیت ایجاد شمارش معکوس در استوری اینستاگرام به نکات زیر هم توجه کنید:

در مرحله 6 شما با فعال سازی گزینه …Let people turn on به کاربران این اجازه را می دهید تا بتوانند شمارش معکوس را به صورت استوری به اشتراک بگذارند و یا آن را به برنامه Reminder برای یادآوری وارد کنند. در مرحله 7 شما می توانید با غیرفعال سازی گزینه All Day، شمارش معکوس را برای ساعت خاصی از روز مدنظر تنظیم کنید. مانند سایر استیکرها در استوری، این امکان به شما داده شده تا اندازه استیکر شمارش معکوس را بزرگ و کوچک کنید و یا محل قرارگیری آن را تغییر دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها