بشار جعفری: اسرائیل از گروه های تروریستی حمایت می کند


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=#bottom) به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع در منطقه خاورمیانه گفت نظامیان رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه تعرض و از گروه های تروریستی در سوریه نیز حمایت می کنند ولی شورای امنیت تاکنون آن را محکوم نکرده است.

وی افزود آزادی بلندی های جولان از اشغال رژیم صهیونیستی قابل مذاکره و یا چشم پوشی نیست.

نماینده سوریه در سازمان ملل تصریح کرد ادامه نقش آفرینی آمریکا؛ انگلیس و فرانسه به عنوان شاهدان دروغین و مانع تراشی آنها در اجرای وظایف سازمان ملل هرگز سوریه را در دفاع از حقوق خود و تلاش برای آزادی مناطق اشغالی جولان بازنخواهد داشت.
الجعفری گفت ما برضرورت بازنگری کشورهای حامی اسرائیل در سیاست های شان و تلاش برای بازگرداندن حقوق مشروع به صاحبان اصلی آن تاکید می کنیم در غیر این صورت سرنوشت این سازمان ملل متحد محکوم به مسیر جامعه ملل League of Nations است.
وی اظهار داشت عجیب است که گزارش نیکلای ملادینوف فرستاده سازمان ملل متحد به منطقه خاورمیانه به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل و اقدامات سرکوبگرایانه روزانه در حق ساکنان منطقه اشغالی جولان سوریه نپرداخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس