بازی با مرگ چند جوان خام برای گرفتن سلفی! +فیلم


بازی با مرگ چند جوان خام برای گرفتن سلفی! +فیلم

اقدام خطرناک چند جوان خام که برای تهیه عکس سلفی از یک جرثقیل مرتفع بالا رفته بودند، خبرساز شد.

بازی با مرگ چند جوان خام برای گرفتن سلفی! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اقدام خطرناک چند جوان خام در صعود از یک جرثقیل مرتفع را به تصویر می‌کشد. این چند جوان خام که انگلیسی بودند، برای گرفتن عکس سلفی دست به این اقدام خطرناک زدند.

آنها در حالی از این جرثقیل مرتفع بالا رفتند که با خود طناب و یا تجهیزات ایمنی به همراه نداشتند. ویدئوی منتشر شده آنها را در حالی که خود را به بالای جرثقیل می‌رسانند و سپس اقدام به تهیه عکس سلفی می‌کنند، نشان می‌دهد.

«اوون ریس» و دوستانش از صعود خود به بالای این جرثقیل، ویدئوی کوتاهی را تهیه کردند. محل صعود به جرثقیل مرتفع غرب شهر لندن و تاریخ آن روز شنبه اعلام شده است. شاهدان عینی بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد ون پلیس به همراه ماشین‌های آتشنشانی و خودروی آمبولانس در محل حاضر شدند.

یکی از این چند جوان پس از رسیدن به بالای جرثقیل متوجه خودروی پلیس که در راه محل قرار گرفتن جرثقیل است، می‌شود و دوستانش را از گشت پلیس مطلع می‌کند. همچنین یکی دیگر از آنها می‌گوید: «تعداد ماموران زیاد است، دیوانه‌کننده است، آنها به سمت جرثقیل در حرکت هستند.»

این چهار جوان قبل از آنکه خود را به پایین جرثقیل برسانند و موفق به فرار شوند توسط پلیس محلی انگلیس در ساعت ۴ بعد از ظهر تاریخ ۱۹ ژانویه بازداشت شدند. آن‌ها ابتدا به بازداشتگاه پلیس منتقل شدند، اما ظاهراً پس از دادن تعهد در عدم‌تکرار این عمل مخاطره‌آمیز آزاد شدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که انجام چنین اقدامات خطرناکی خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز چند جوان انگلیسی دست به عملی خطرناک بر فراز برج‌های هنگ‌کنگ زده بودند. این چند جوان خام اقدام به پرش از بالای ساختمان‌های ۱۷ طبقه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: بازی با مرگ چند جوان برای کسب شهرت! +فیلم

انتهای پیام/

اقدام خطرناک چند جوان خام انگلیسی خبرساز شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس