به گزارش ایسنا، سردار مجید شجاع اظهارکرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی خراسان جنوبی بر روی فعالیت‌های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد.

وی گفت: با تکمیل اطلاعات ماموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان طبس، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند.

شجاع تصریح کرد: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده ماموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین مورد هدف قرار دادند که با برتری آتش ماموران، اشرار زمین گیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را بر عهده داشت به هلاکت رسید و دو شرور دیگر زخمی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در پاک سازی محل درگیری دو دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد.

شجاع یادآور شد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را نیز بر عهده داشت به هلاکت رسید و دو شرور زخمی و دو شرور دیگر نیز دستگیر شدند که عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.