سوارکاران برتر کورس زمستانی استان بوشهر معرفی شدند


سوارکاران برتر کورس زمستانی استان بوشهر معرفی شدند

به گزارش ایرنا، رئیس هیات سوارکاری استان بوشهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این دور از رقابت ها در چهار گروه اسب های عرب، بومی فلات گروه یک، بومی فلات گروه...

به گزارش ایرنا، رئیس هیات سوارکاری استان بوشهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این دور از رقابت ها در چهار گروه اسب های عرب، بومی فلات گروه یک، بومی فلات گروه ٢ و گروه بانوان انجام شد.
ابوذر قائدی اضافه کرد: در گروه اسب های عرب ایمان طوفانی با اسب گیومات، اسماعیل روانسالار با اسب ذوالفقار و یوسف احمدی نیا با اسب مارکوس رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: درگروه اسب های بومی گروه یک عبدالله کرمی با اسب کُمنز، عبدالله خدری با اسب مهیب و سید محمد عابدی با اسب نجمه مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.
قائدی یادآورشد: در گروه اسب های بومی فلات گروه ٢ نیز عبدالله خدری با اسب شبدیز، محمد رجبی با اسب جاویدان، محمد انگالی با اسب مارشال به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
وی اظهارداشت: در گروه بانوان نیز مریم مهدوی فرد با اسب ذوالفقار، زینب کدخدایی با اسب کُمنز و مهسا گودرزی با اسب نجمه به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
7212/6045
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان