ظرفیت‌های دفاعی متناسب با تهدیدات ایجاد می‌شود


ظرفیت‌های دفاعی متناسب با تهدیدات ایجاد می‌شود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: ظرفیت‌های دفاعی لازم در حوزه زمین، دریا و آسمان را متناسب با تهدیدات ایجاد خواهیم کرد.

ظرفیت‌های دفاعی متناسب با تهدیدات ایجاد می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در فرهنگسرای شفق و در جمع خبرنگاران درباره پیشرفت‌های مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: تلاش ما متناسب با تهدیدات است و ظرفیت‌های دفاعی لازم را در زمین، دریا و هوا را در خود ایجاد می کنیم.

وی افزود: به این حوزه‌ها، حوزه‌های جدیدی از جمله زیرسطحی، فضا و جنگ نرم اضافه شده است. حوزه دیگری که دشمن بسیار نسبت به آن اقبال دارد، حوزه جنگ‌های شناختی است که در ابتدای راه هستیم و سرمایه گذاری خوبی در این حوزه انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: از بهره برداری دشمنان از این حوزه آگاهی داریم و تلاش می‌کنیم متناسب با شرایط این حوزه به عنوان فضایی بسیار مدرن به نحوی در خود آمادگی ایجاد کنیم تا غافلگیر نشویم.

ویژه برنامه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان «۴٠ سال اقتدار ارتش انقلابی» با حضور شخصیت‌هایی، چون امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارتش در فرهنگسرای شفق تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»