رونمایی تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتور 2019


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتوری که مارک مارکز و خورخه لورنزو در فصل 2019 سوار بر آن خواهند شد، رونمایی کرد. موتور RC213V همچنان به رنگ های نارنجی، سفید و قرمز خود پایبند است، رنگ هایی که از سال 1995 تاکنون با قرارداد اسپانسرش، رپسول بر روی موتور نقش بسته است. قرارداد فعلی رپسول با تیم هوندا تا سال 2020 ادامه خواهد...

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتوری که مارک مارکز و خورخه لورنزو در فصل 2019 سوار بر آن خواهند شد، رونمایی کرد.

موتور RC213V همچنان به رنگ های نارنجی، سفید و قرمز خود پایبند است، رنگ هایی که از سال 1995 تاکنون با قرارداد اسپانسرش، رپسول بر روی موتور نقش بسته است. قرارداد فعلی رپسول با تیم هوندا تا سال 2020 ادامه خواهد داشت.

رونمایی تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتور 2019 رونمایی تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتور 2019 رپسول هوندا RC213V 2019

خورخه لورنزو که جانشین دنی پدروسا در تیم هوندا است، به همراه مدافع عنوان قهرمانی، مارکز در روز چهارشنبه برای این رونمایی در مقر رپسول در شهر مادرید حضور داشتند. این مراسم همچنین مهمان های ویژه ای نظیر مایک دوهان و الکس کریوایل، موتورسواران هوندا و قهرمانان سابق 500 سی سی داشت.

رونمایی تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتور 2019 رونمایی تیم موتوجی پی رپسول هوندا از موتور 2019 خورخه لورنزو و مارک مارکز – موتوجی پی 2019

مدیر مسابقه ای هوندا، تتسوحیر کوواتا در این مراسم گفت:

مارک نیازی به سخنرانی ندارد، زیرا صدای نتیجه هایش در پیست بلندتر از صحبت های اوست. برای خورخه نیز ما می خواهیم به او برای ورود به تیم تبریک بگوییم و ما مطمئن هستیم که او این واقعیت را پذیرفته که این چالش ثابت می کند که او یک قهرمان واقعی است.

وظیفه ما این است که بهترین خدمات ممکن را به آن ها بدهیم، و ما بر این باوریم که هیچ ترکیبی بهتر از رپسول و هوندا برای این کار وجود ندارد.

تیم هوندا همچنین در چند روز گذشته اعلام کرد که لورنزو اولین تست پیش فصل 2019 موتوجی پی را که در سپانگ برگزار می شود به دلیل عمل جراحی مچ دست چپش از دست خواهد داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد