حضور آسان مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود


حضور آسان مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود

گروه سیاست و اقتصاد - فرماندار رفسنجان گفت: مردم برای نظام و انقلاب خواهند آمد و امکان حضور آسان مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن را بایستی فراهم کنیم.

حضور آسان مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود

به گزارش ایکنا از کرمان، علیار اسکندری‌نسب، فرماندار رفسنجان دیروز چهارشنبه، 3 بهمن در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر شهرستان رفسنجان گفت: در آستانه حساس‌ترین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و باید برنامه‌هایی که در این راستا در سطح ملی و استانی دیده شده را در سطح شهرستان هر چه با شکوهتر برگزار کنیم.
وی یادآور شد: افتتاحیه پروژه‌هایی را در این ایام داریم و اشخاصی از کشور در افتتاحیه‌ها میهمانان شهرستان خواهند بود.
وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با سال‌های قبل باید متفاوت باشد، اگر چه روزهای منتهی به ۲۲ بهمن تعطیل است که ممکن است حضور دانش‌آموزان و دانشجویان را کمرنگ کند اما مردم برای نظام و انقلاب خواهند آمد و امکان حضور آسان مردم در صحنه راهپیمایی را بایستی فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست در همه کشورهای دنیا یک روز را به عنوان روز ملی دارند و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روز ملی ماست و باید کاری کنیم مردم حضور پررنگ داشته باشند.
وی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم اقشار مختلف در این ده روز به بهانه‌های مختلف به میدان بیایند تا زمینه تجمع اصلی که روز ۲۲ بهمن است را داشته باشیم، بنابراین باید به سمت کارهای نو برویم تا جاذبه ایجاد کنیم البته حرمت ایام فاطمیه(س) باید حفظ شود.
حجت‌الاسلام هاشمیان تأکید کرد: برنامه‌ها باید جوانگرا باشند و جلسه پرسش و پاسخ برای گوش‌دادن و پاسخ‌دادن به جوانان، طراحی یک پرچم با دو کارکرد که هم ایام فاطمیه هم انقلاب در آن باشد می‌تواند از برنامه‌های ارزشمند باشد همچنین باید مردم را درگیر کنیم خودشان در این ایام نقش‌آفرین باشند.
هاشمیان بیان کرد: در شورا و شهرداری پروژه‌های زیادی داریم که عمده آن در دهه‌فجر افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: خدمات ما باید امیدواری مردم به انقلاب را بیشتر کند و انگیزه‌شان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا