مراسم «شبی با شهدا» در بروجرد برگزار شد


مراسم «شبی با شهدا» در بروجرد برگزار شد

گروه اجتماعی ـ مراسم شبی با شهدا، چهارشنبه، سوم بهمن در کنار پیکر مطهر شهیدعباس معظمی در بروجرد برگزار شد.

مراسم «شبی با شهدا» در بروجرد برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، شهید عباس معظمی گودرزی در مرداد ماه سال شصت و یک در عملیات رمضان به شهادت رسید و چهارشنبه، سوم بهمن بعد از گذشت سی و شش سال به زادگاهش بروجرد بازگشت.
مراسم شبی با شهدا، شهید معظمی شامگاه چهارشنبه، سوم بهمن در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد و امروز، چهارم بهمن پیکر پاک شهید معظمی از مقابل مسجد امام(ره) به سمت بهشت شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
یادآور می‌شود، پیکر مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس در تفحص‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح شناسایی شد و هویت‌شان از طریق پلاک و مدارک شناسایی، مشخص شد. پیکرمطهر این شهیدای والامقام از معراج شهدا جهت تشییع و خاکسپاری به استان لرستان منتقل شد.

اطلاعات این دو شهید والامقام به شرح زیر است:

شهید علی‌محمد ترک فرزند علی‌اکبر بود که در ۲۵ اردیبهشت ۴۸ متولد شد. این شهید والا مقام از تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) به جبهه اعزام و سال ۱۳۶۴ در منطقه چنگوله مفقودالاثر شد و با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پس از ۳۳ سال به کشور بازگشت.
شهید عباس معظمی‌گودرزی فرزند شاه‌ولی و متولد اول فروردین ۱۳۴۰ بود. این شهید والا مقام از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به جبهه اعزام و سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه مفقودالاثر شد. پیکر شهید معظمی پس از ۳۶ سال به آغوش خانواده بازگشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها