از شفافیت هراسی نداریم / حفظ شرایط کفایت سرمایه، دستور کاری همیشگی در شرکت


با توجه به این مطلب که تأمین سرمایه‌ها به‌طورمعمول نیز موظف به داشتن شفافیت هستند، لوتوس پارسیان از افزایش میزان ‏نظارت بر شفافیت کاری خود هراسی ندارد.‏

از شفافیت هراسی نداریم / حفظ شرایط کفایت سرمایه، دستور کاری همیشگی در شرکت

علی تیموری شندی مدیرعامل لوتوس پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه نهادهای مالی مثل تأمین سرمایه‌ها معمولاً تحت نظر سازمان بورس فعالیت می‌کنند و در زمان فعالیت نیز موظف به رعایت شفافیت هستند، مجموعه لوتوس پارسیان نگرانی از بابت شفافیت بیشتر ندارد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که مکانیزم هایی که در بورس تهران وجود دارد را رعایت کنیم و برای حفظ شفافیت موردنظر بازار سرمایه نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده و آمادگی ارائه اطلاعات شفاف به سهامداران را نیز داریم.

تیموری با تأکید بر برنامه لوتوس برای تداوم سودآوری گفت: شرکت‌های تأمین سرمایه همیشه مجبور به حفظ شرایط کفایت سرمایه خود هستند و یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ این مهم، تنوع فعالیت‌های است که در این‌گونه شرکت‌ها رخ می‌دهد.

وی افزود: برنامه خوبی برای ایجاد تنوع در فعالیت‌های خود داریم و یکی دیگر از رویکردهای ما استفاده از منابع مالی ارزان‌قیمت برای ادامه فعالیت است.

مدیرعامل لوتوس پارسیان تصریح کرد: فاصله ایجادشده بین تجهیز منابع و تخصیص منابع باعث ایجاد حاشیه سود بیشتر برای سرمایه‌گذار و سهامدار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور