قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟


مدل قاب ابرو برای خانم‌هایی که ابرو‌های کم پشتی دارند و از تتوی ابرو نیز فراری هستند روش بسیار مناسبی است که به کمک آن می‌توانند ابرو‌های خود را زیباتر و پر پشت‌تر نشان دهند. با روژان همراه شوید. ابرو یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین قسمت چهره است. اگر ابرو‌های شما کم پشت است و نمی‌خواهید دردسر‌های تاتوی ابرو یا حتی کاشت ابرو را تحمل کنید...

مدل قاب ابرو برای خانم‌هایی که ابرو‌های کم پشتی دارند و از تتوی ابرو نیز فراری هستند روش بسیار مناسبی است که به کمک آن می‌توانند ابرو‌های خود را زیباتر و پر پشت‌تر نشان دهند. با روژان همراه شوید.

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟
ابرو یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین قسمت چهره است. اگر ابرو‌های شما کم پشت است و نمی‌خواهید دردسر‌های تاتوی ابرو یا حتی کاشت ابرو را تحمل کنید می‌توانید با روش قاب ابرو یا استنسل ابرو به سادگی ابرو‌های خود را زیباتر و پر پشت‌تر نشان دهید. انواع مدل قاب ابرو را می‌توانید به راحتی در داروخانه‌ها پیدا کنید. ابتدا و قبل از هر چیز برداشتن ابرو و تمیز کردن آن را فراموش نکنید و سپس از قاب ابرو برای شکل دادن به ابروهایتان و در هماهنگی با رنگ ابرو و سبک آرایش چشم تان استفاده نمائید.

انواع مدل قاب ابرو

استفاده از شابلون برای قاب ابرو

برای کشیدن قاب ابرو استفاده از شابلون‌های ابرو پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید مدل ابرو‌های خود را به کمک این نوع شابلون‌ها تغییر بدهید و بالا ببرید. شابلون ابرو دارای ۸ طرح مختلف است که بهتر است انتخاب مدل ابرو بر اساس شکل صورت انجام شود و سپس از شابلون مورد نظر استفاده نمائید. شابلون ابرو علاوه بر قرینه سازی، برای متعادل سازی سایه چشم با ابرو، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه استفاده می‌شود. شابلون طراحی ابرو به عنوان یکی از برترین لوازم آرایشی و زیبایی برای کمک به هرچه زیباتر شدن آرایش است. با استفاده از این محصول می‌توانید ابرو‌های خود را بصورت کاملا حرفه‌ای طراحی کنید و از زیبایی چندین برابر خود پس از آرایش کردن لذت ببرید.
قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

درست کردن قاب‌ ابرو در منزل

یکی از روش‌های آسان برای پر کردن نقاط خالی ابرو‌ها استفاده از مدل‌های آرایش ابرو و قاب ابرو است. اگر نمی‌خواهید برای قاب ابرو هزینه کنید و به داروخانه بروید می‌توانید با استفاده از عکس‌های رادیولوژی یا با مقوا یک مدل قاب ابرو مختص خودتان تهیه نمایید. درست کردن این قاب‌ها کار سختی نیست.

مراحل استفاده از قاب ابرو

۱. برای این کار نیاز یک مستطیل ۵*۷ تهیه کرده و ابروی دلخواه خودتان را بروی آن نقاشی نموده و در آخر طرح ابرو را از داخل آن خارج کنید.

۲. برای کشیدن مدل قاب ابروی مناسب باید یک مداد با رنگی طبیعی و همرنگ ابرو‌های خود را تهیه کنید. قاب را روی بیس ابرو بگذارید و سپس با قلم‌موی مخصوص، پودر هماهنگ با ابرو را روی ابرو بکشید، حرکت قلم‌مو باید آهسته و ملایم صورت گیرد.
۳. سپس با کمک مداد، نقاط خالی ابرو‌های خود را به صورت آرام و ملایم بکشید. بعد از این که با کمک مداد ابرو قسمت‌های خالی ابروهایتان را پر کردید باید با کمک سایه ابرو و برس روی قسمت‌های کشیده شده با مداد را پر کنید.
۴. خط بالا و پایین ابرو را با مدادی همرنگ با سایه بکشید تا قاب ابرو کامل شکل بگیرد. سپس بالا و پایین قاب ابرو را با کانسیلر رنگ بزنید تا هم ابرو خود را بهتر نشان دهید و هم دور قاب ابرو کاملا تمیز شود.

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

نکات پایانی می‌توانید از مدل‌های مختلفی، چون مدل ابرو شیطونی، مدل ابرو دخترانه، مدل ابرو اسپرت و …برای انواع مدل قاب ابرو استفاده کنید. این روش برای خانم‌هایی است که نمی‌خواهند از تاتو ابرو استفاده کنند. بسیاری از خانم‌ها برای پاک کردن تاتو ابرو خودشان به متخصصان پوست مراجعه می‌کنند و از عوارض آن گله دارند. همچنین یادتان باشد استفاده از مواد آرایشی که کیفیت بالایی ندارند ریسک‌های التهابی را بالا می‌برد و می‌تواند ناقل مشکل‌های پوستی، حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب‌های دور چشم و عفونت‌های دیگر باشند. پس حتما از مواد مرغوب استفاده نمائید. برای ماندگاری ابرو می‌توانید از سایه‌های ابرو چرب استفاده کنید که با تن رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. همچنین برای تقویت ابرو‌ها می‌توانید از روغن های مخصوص ابرو استفاده نمائید.

منبع

قاب ابرو چیست و چطور از ان استفاده کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خاص ترین لحظه زندگی اکرم خانم بیرانوند ثبت شد+ عکس