اسلام ناب امروز نقطه مقابل اسلام آمریکایی و سکولار است/ تلاش استکبار جهانی برای مدیریت افکار عمومی


اسلام ناب امروز نقطه مقابل اسلام آمریکایی و سکولار است/ تلاش استکبار جهانی برای مدیریت افکار عمومی

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز اسلام ناب نقطه مقابل اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال است و علت این همه دشمنی‌ها هم کاملا مشخص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی دیشب در هشتمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: تبیین اسلام ناب و تقابل با اسلام آمریکایی ، اسلام سکولار و لیبرال مهم‌ترین رویکرد تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی همه مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر فجر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، افزود: تقارن ایام فاطمیه (س) با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان یک ظرفیت بسیار عظیم در شناخت سیره و روش این بانوی مجاهد و انقلابی و شهیده راه ولایت و امامت معرفی شود.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های حضرت زهرا سلام الله علیها در سه قیام در دوران حیات نبی مکرم اسلام (ص) و بعد رحلت ایشان و دوران امامت حضرت امیرمومنان علی (ع)، افزود: صحابه حضرت امیر مومنان علی (ع) در دوران فتنه‌های مختلف مامور به سکوت می‌شوند اما این بانوی مجاهد و انقلابی به تبیین و روشنگری در حوزه ولایت می‌پردازد و خطابه‌های مجاهدانه ایشان بسیاری از حقایق دوران امیرمومنان علی(ع) را احیاء و تبیین می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به جانفشانی و ایثارگری شهیده امامت و ولایت حضرت زهرای اطهر(س) در آن برهه خاص، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت زهرا سلام الله علیها اولین انقلابی شیعه است که مامور به روشنگری و تبیین جایگاه ولایت در عصر خویش شد و در این راه جان خود را فدا کرد و خون تازه ای به درخت تناور اسلام بخشید.

حریزاوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انحراف در تاریخ اسلام و در دوران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام ناب مهم ترین دغدغه گفتمانی حضرت روح الله (ره) و مقام معظم رهبری است و امروز اسلام ناب نقطه مقابل اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال است و علت این همه دشمنی‌ها هم کاملا مشخص است که حتی در جریان فتنه سال 1388 اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال در یک جبهه در مقابل اسلام ناب قرار گرفتند و اردوگاه فتنه کاملا مشهود و واضح بود.

وی با اشاره به صحیفه نور حضرت امام (ره) در جلد 21 در خصوص اسلام ناب مطالبی را عنوان کرد و گفت: امروز ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین اسلام ناب و معارف و سیره اهل بیت (ع) است و درست ما در برابر دو جبهه اسلام آمریکایی و لیبرال و سکولار قرار داریم و نیازمندیم در این راه مجاهدانه و خالصانه تلاش کنیم تا به ماموریت خود در این راه ادامه دهیم.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع اهمیت نظام محاسبه اشاره کرد و گفت: نظام سلطه و متحدان جبهه استکبار درصدد برنامه‌ریزی برای به هم زدن نظام محاسبه در مردم و مسئولان هستند که باید در برابر این ترفند ایستادگی و مقاومت کرد و همه باید با اتحاد و همدلی در برابر مشکلات ایستادگی کنیم و رمز عبور از این معضلات و مشکلات اتحاد و مقاومت و پایداری است و باید برای اصلاح نظام محاسبه کشور کار کنیم.

این مسؤول به برنامه‌ریزی سازمان تبلیغات اسلامی برای چهلمین سالگرد پیروزی فجر انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی و کانون های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مانند روحانیون مستقر، کانون مداحان و شاعران آئینی، هیات‌های مذهبی، فعالان قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در حال حاضر به عنوان یک ظرفیت عظیم برای تبیین چشم‌انداز و آینده انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند.

حریزاوی گفت: پویش ملی پرچم و حضور مبلغین در مدارس ، مساجد و اماکن مذهبی و برنامه‌ریزی روحانیون مستقر در جهت برگزاری جشن بزرگ انقلاب از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین گفتمان انقلاب و مراسم باشکوه فجر چهلم انقلاب اسلامی است.

فضاسازی دشمنان مقابل جمهوری اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندان نیز گفت: جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگوی موفق در منطقه و جهان، توانسته است جبهه استکبار را با چالش جدی مواجه کند.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) خود را فدایی ولایت دانست و در این راه پربهجت در مقابل انحراف امت اسلامی جان خود را فدای ولایت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود انحرافات در تمامی تاریخ تحلیلی اسلام، افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها در دروان بعد رحلت نبی مکرم اسلام (ص) به تبیین و روشنگری در برابر همه انحرافات امت اسلام پرداخت و خطابه‌های ایشان در دفاع از حریم ولایت و امامت در نوع خود بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

این مسؤول به موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام الله دهه فجر انقلاب اشاره و تاکید کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی فکری حضرت امام روح الله(ره) است که عصاره این مبانی و گفتمان برگرفته از مکتب اسلام ناب و سیره اهل بیت(ع) است و حیات این نظام مقدس به چهلمین سالگرد و عمر پربرکت این نظام رسیده است که همه ما موظف هستیم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ کوشش و تلاش مضاعف داشته باشیم.

شکریان به موضوع فضاسازی دشمنان در سال‌های اخیر و هجمه‌های مستکبرین عالم به ویژه ایالات متحده در مقابل جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبرین عالم است و پیشرفت‌های بسیار ارزنده و جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان روز به روز موجب افول کشورهای استکباری به ویژه ایالات متحده آمریکا شده است.

وی به موضوع طرح انزوای جمهوری اسلامی از سوی برخی کشورهای مستکبر عالم اشاره و بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در راستای ذات پلید خود به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی هستند که به یاری خدای متعال و رهبری مقام معظم رهبری (حفظه الله) و به رغم رشادت‌های رزمندگان و دلاور مردان جمهوری اسلامی در حل بحران‌های منطقه به ویژه در سوریه، عراق و برخی کشورهای منطقه روز به روز محبوبیت جمهوری اسلامی در منطقه بیشتر و صاحب نفوذ فرهنگی و گفتمانی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر تقویت جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی، گفت: در شرایط حساس فعلی جهان منطقه جمهوری اسلامی با گفتمان مقاومت و پایداری به عنوان یک الگو برای برخی کشورهای منطقه و جهان معرفی شده است و امروز جبهه مقاومت و پایداری با این ایدئولوژی تمام قدرت‌های مستبد و مستکبر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی