دستگیری یک رباخوار بزرگ در ابرکوه


دستگیری یک رباخوار بزرگ در ابرکوه

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در ادامه طرح مبارزه با رباخواری یکی از رباخواران مبلغ 4 میلیارد ریال مال را به صاحب اصلی آن بازگرداند.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در ادامه طرح مبارزه با رباخواری یکی از رباخواران مبلغ ۴ میلیارد ریال مال را به صاحب اصلی آن بازگرداند.

محمدحسین ابراهیمی اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه مبارزه با رباخواری در شهرستان ابرکوه که می‌توان آن را به‌عنوان پرچم‌دار این امر معرفی کرد، صورت گرفته است تا بتوانیم در وهله اول از رشد آن جلوگیری و در ادامه با یاری خداوند این جرم را ریشه‌کن کنیم.

ابراهیمی در بیان برخی موفقیت‌های این طرح، اذعان کرد: به‌تازگی یکی از متهمان بزرگ رباخواری در ابرکوه پس از شکایت شاکی خصوصی تشکیل پرونده بازداشت شده است تا در مراحل بعدی به جرم وی رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه همچنین از استرداد مبلغ ۴ میلیارد ریال وجه حاصل از ربا به مالک اصلی آن خبر داد و گفت: متهم پس از توبه، ابراز ندامت و طلب بخشش از خداوند متعال، مبلغ نامبرده را در قالب ۲۰ فقره چک به شاکی استرداد کرد.

ابراهیمی یادآور شد: افرادی که به‌واسطه عمل ربا حقی از آنان تضییع شده است می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و تشکیل پرونده، از فرد رباخوار شکایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس