خبرنگار مسجد باید سرمنشا اتفاقات بزرگ باشد


خبرنگار مسجد باید سرمنشا اتفاقات بزرگ باشد

حق شناس با تاکید بر اینکه خبرنگار مسجد به دلیل فعالیت خویش در مسجد باید سرمنشا اتفاقات بزرگ باشد، گفت: خبرنگار مسجدی باید به اندازه ای خبر از خانه های خدا بر زمین، انعکاس دهد که امید و اتحاد اوایل انقلاب در مساجد، جلوه گر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عبدالمهدی حق شناس»، امروز (4 بهمن) در اولین دوره آموزشی طرح «هر مسجد یک خبرنگار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: رسانه می تواند عکاس، خبرنگار و ... باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه مازندران اظهار کرد: رسانه از رساندن می آید که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)، مسئول رساندن دین خدا به مردم بود بنابراین اهالی رسانه نباید، کار خود را ساده بدانند چرا که مسئولیت سنگینی بر عهده دارند به ویژه خبرنگاران مسجدی باید به این مهم، توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: خبرنگار مسجدی به دلیل فعالیت خویش در مسجد باید سرمنشا اتفاقات بزرگ باشد چرا که رسالت مشابه رسالت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را بر عهده دارد.

حق شناس ابراز کرد: امید و اتحاد در اوایل انقلاب اسلامی ایران در مساجد بسیار وجود داشت و خبرنگار مسجدی باید به اندازه ای خبر از خانه های خدا بر زمین، انعکاس دهد که امید و اتحاد برای دیگر همچون اوایل انقلاب در مساجد، جلوه گر شود.

وی با تاکید بر اینکه خبر باید توام با واقعیت و حقیقت باشد، خطاب به فراگیران آموزش خبرنگاری حاضر در طرح «هر مسجد یک خبرنگار» گفت: سرباز مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رسانه باشید.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام