با هدف اعتلای نظام تربیتی، طرح «نماد» در اردبیل اجرا می‌شود


با هدف اعتلای نظام تربیتی، طرح «نماد» در اردبیل اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در کمیته علمی و اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: طرح «نماد» با هدف اعتلای نظام تربیتی در مدارس مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود.

با هدف اعتلای نظام تربیتی، طرح «نماد» در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، روز گذشته، ۳ دی ماه، در کمیته علمی و اجرایی نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: اهداف تربیتی در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته و با اهتمام مسؤولان آموزشی به دنبال پایه‌ریزی و حصول نتایج ارزشمند برنامه‌های مدنظر در این طرح خواهیم بود.
ناصری با بیان اینکه بر اساس گزارشات حاصله، آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی جدید کاهش چشمگیری داشته است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی با حضور افراد صاحب نظر می‌تواند علاوه بر تبیین اهمیت موضوع، کاهش آسیب‌های اجتماعی را بدنبال داشته باشد.
وی افزود: برگزاری جلسات آموزش خانواده و دیگر طرح‌های آموزشی در مدارس نتایج عملیاتی ملموس تری را بهمراه خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: مدرسه محوری از جمله ویژگی‌های اجرای طرح نماد بوده تا بتوان با هدف قرار دادن این موضوع در کسب موفقیت بیشتر دانش‌آموزان و تأثیرگذاری در جامعه موفق عمل شود.
ناصری در بخش دیگری از سخنانش به همکاری و همیاری دیگر سازمان‌های ذیربط همچون دادگستری و نیروی انتظامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با همکاری این سازمان‌ها بدون شک فضای امنی برای خانواده‌ها و دانش آموزان در جامعه و مدرسه ایجاد خواهد شد و نیز نظام تعلیم و تربیت براحتی نقش خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر ایفا خواهد کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!