مهرداد ویسی از اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به متقاضیان خبر داد


مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه خبر داد. مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات 204 و 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را...

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات از اعطای پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) به دو متقاضی واجدالشرایط دریافت پروانه خبر داد.
مهرداد ویسی از اعطای دو پروانه خدمات مرکز تماس به متقاضیان خبر داد
مهرداد ویسی گفت: رگولاتوری در راستای اجرای مصوبات ۲۰۴ و ۲۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اولین پروانه ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه و به صورت رایگان را به موسسه نیکوکاری رعدالغدیر اعطا کرد. این موسسه با یک مرکز اصلی و بیش از ۶۰ میز پاسخگوئی زمینه اشتغال معلولین در کشور را فراهم کرده است.
وی افزود: دومین پروانه در سال ۹۷ به شرکت بهپرداز جهان با یک مرکز اصلی و یک مرکز فرعی با ۶۰ میز پاسخگوئی در هر مرکز اعطا شده است.
مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به اینکه تاکنون ۶ شرکت، پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) را دریافت کرده‌اند، گفت: دارندگان پروانه مرکز تماس می‌توانند با استفاده از شبکه‌های ارتباطی ایجاد شده، خدمات اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری را ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی