مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی برگزار شد/ تذکر داورزنی درباره مسائل مالی و شفاف سازی در خصوص ساختمان فروخته نشده


مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی برگزار شد/ تذکر داورزنی درباره مسائل مالی و شفاف سازی در خصوص ساختمان فروخته نشده

مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون دوومیدانی مربوط به سال‌های 95 و 96 صبح امروز در محل هتل المپیک برگزار شد.

در این مجمع محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی و اعضای مجمع حضور داشتند.

ارائه گزارش خزانه‌دار، بازرس و تایید آن از سوی اعضای مجمع از بخش های این مجمع بود. البته در زمان ارائه گزارش مالی، محمدرضا داورزنی تذکراتی را داد تا برخی مسائل برای سال آینده رعایت شود. کیهانی نیز عنوان کرد که بخشی از تذکر داورزنی مربوط به شکایت افرادی همچون رئیس پیشین فدراسیون است که مشکلاتی را به وجود آورده است.

مستجاب الدعوه بازرس فدراسیون هم گفت که 129 مورد را به فدراسیون برای رفع مشکلات عنوان کرده است. وی همچنین خواستار شفاف سازی درباره ساختمان‌های متعلق به فدراسیون شد که قرار بود فروخته شود، اما این کار صورت نگرفته و این ساختمان‌ها اجاره داده شده است. وی همچنین عنوان کرد که هر فدراسیون طبق قانون می‌تواند چهار حساب داشته باشد که فدراسیون دوومیدانی هشت حساب دارد و این مصداق پولشویی است.

کیهانی هم درباره فروش آپارتمان‌ها، بالا رفتن قیمت را دلیل عدم فروش اعلام کرد. وی درباره حساب‌ها نیز گفت که این موضوع در حال اصلاح است تا به سه حساب محدود شود. کیهانی اعلام کرد که فدراسیون دوومیدانی فقط 390 میلیون تومان در حال حاضر بدهی دارد.

کیهانی توضیحاتی هم درباره سفرهایش ارائه کرد. او گفت: در طول سه سال گذشته 15 سفر کاری داشته‌ام. در سال 97 نیز فقط چهار مسافرت داشتم. اگر اعضای مجمع با این سفرهای ماموریتی مخالفت دارند، تذکر بدهند. درباره سفر اخیر به اردن نیز برای رایزنی در کسب کرسی در کنفدراسیون آسیا بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در