ادعای والورده پس از باخت درباره بازی ندادن به مسی!


ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، در مورد شکست برابر سویا در کوپا دل ری صحبت کرد. نوشته ادعای والورده پس از باخت درباره بازی ندادن به مسی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای والورده پس از باخت درباره بازی ندادن به مسی!

والورده: از بازی ندادن به مسی پشیمان نیستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۹
ادعای والورده پس از باخت درباره بازی ندادن به مسی!

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، در مورد شکست برابر سویا در کوپا دل ری صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شبی که لیونل مسی در ترکیب بارسلونا حضور نداشت، این تیم در رقابت های کوپا دل ری در خانه سویا با ۲ گل مغلوب این تیم شد اما والورده از تصمیمات خود در این دیدار دفاع می کند.

ارنستو والورده درباره غیبت مسی برابر سویاگفت:

“از خط زدن نام مسی از لیست پشیمان نیستم و باید چنین کاری می کردم. ما باید صبر کنیم و برابر سویا من تغییراتی انجام دادم و فکر می کردم این بهترین تصمیم است. زمانی که تغییری ایجاد می شود، خود شما نیز می دانید که در معرض خطر قرار می گیرید. یکشنه و در مقابل خیرونا یک بازی مهم داریم و به دنبال پیروزی هستیم و بعد از آن به بازگشت مقابل سویا فکر می کنیم.”

ارنستو والورده درباره شکست برابر سویا گفت:

“در نیمه اول بازی کم و بیش در اختیار ما بود اما رفته رفته شرایط سویا بهتر شد. ما در این دیدار خیلی قادر به خلق موقعیت نبودیم و این مشکل اصلی ما بود. سال قبل ما بهای زیادی برای فتح کوپا دل ری دادیم و امسال من تغییراتی ایجاد کردم زیرا حس کردم این تصمیم به سود تیم خواهد بود.”

ارنستو والورده درباره جذب فراتکی دی یونگ گفت:

“انتقال مهمی بود. دی یونگ بازیکن با کیفیت و آینده داری است و ما فکر می کنیم امضای قرارداد او چشم اندازی برای سالهای آتی را برای بارسا رقم می زند. ما برای دی یانگ بهترین ها را آرزو داریم و موفقیت او موفقیت باشگاه خواهد بود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا