مهاجری: ادینیو می آید، خدا کند شجاعیان هم بیاید


سرمربی تیم ماشین سازی تبریز اعلام کرد تیمش 60 تا 70 درصد آماده حضور در نیم فصل دوم شده است.

مهاجری: ادینیو می آید، خدا کند شجاعیان هم بیاید
پنجشنبه, 04 بهمن 1397 ساعت 17:36
مهاجری: ادینیو می آید، خدا کند شجاعیان هم بیاید
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز اعلام کرد تیمش 60 تا 70 درصد آماده حضور در نیم فصل دوم شده است.
به گزارش توپ 90، رضا مهاجری بعد از دیدار تدارکاتی ماشین سازی و پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، عنوان کرد: بازی های تدارکاتی محلی برای آزمون و خطای ما است. این مسابقه آخرین بازی تدارکاتی ما محسوب می شد تا خودمان را در شرایط مسابقه قرار دهیم. تیم ما فشار بدنسازی سنگینی را تحمل کرد و فکر می کنم امروز 60 تا 70 درصد مسائلی که کار کرده بودیم را بازیکنان اجرا کردند.


وی ادامه داد: ما هنوز ضعف هایی داریم. شاید یک یا دو بازیکن در خط حمله نیاز داریم. مقابل تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم و امروز هم چند فرصت داشتیم که از دست رفت. باید بازیکنی را به خدمت بگیریم که مشکل مان در گلزنی را حل کند.


سرمربی ماشین سازی درباره اشتباهات داور مسابقه امروز بیان کرد: این مسائل مزه بازی بود. بحثی روی داور بازی دوستانه نیست و من به او خسته نباشید می گویم.


مهاجری درباره احتمال استفاده از VAR در نیم فصل دوم لیگ برتر خاطرنشان کرد:اگر بنا است اتفاقی رخ بدهد، باید طوری باشد که این سیستم را نسوزانیم. ویدئو چک خیلی خوب است اما به شرطی که آن را کامل اجرا کنیم.


وی درباره مصدومیت یوسف سیدی بیان کرد: او دوشنبه یا سه شنبه به تمرینات ما برمی گردد. در بازی قبل یوسف کمی ناآماده بود و یک حرکتی انجام دادکه دچار کشیدگی شد و مساله خاصی نیست.


مهاجری درباره صحبت های نصیرزاده پیرامون بازگشت داریوش شجاعیان به ماشین سازی گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم. اما شجاعیان فوتبالیست قابل اعتنایی است و هر تیمی آرزو دارد او را داشته باشد. ما نیز از این قاعده استثنا نیستیم.


وی در پایان افزود: ادینیو در راه ایران است و به ماشین سازی می پیوندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022