ده مامور پلیس فرانسه خودکشی کردند


ده مامور پلیس فرانسه خودکشی کردند

در کل سال 2018، سی و شش مامور پلیس فرانسه خودکشی کرده بودند اما تنها در ماه نخست سال 2019 حدود یک سوم این رقم، خودکشی کردند.

ده مامور پلیس فرانسه خودکشی کردندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در پی خودکشی حدود ده پلیس فرانسوی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، مدیر کل پلیس ملی فرانسه دستورالعمل های پیشگیری از خودکشی را یادآوری کرد و از افسران پلیس، سران گروه ها و کمیسیون ها خواست تا افسران پلیس را که با مشکل مواجه اند، اعلام کنند.
در کل سال 2018، سی و شش مامور پلیس فرانسه خودکشی کرده بودند اما تنها در ماه نخست سال 2019، حدود یک سوم این رقم، خودکشی کردند. اداره کل پلیس ملی فرانسه در مورد موج خودکشی در میان نیروهای پلیس هشدار داد. تنها در پانزدهم ژانویه سه مامور پلیس خودکشی کردند.
با توجه به این آمار نگران کننده، اریک موروان مدیر کل پلیس ملی فرانسه در پیامی به همکارانش در این مورد هشدار داد. وی در این هشدار گفت: «این مشاهدات دردناک به طور کلی به ما نشان می دهد ما وظیفه داریم از تمام رده ها حمایت و با همکاران اعلام همبستگی کنیم. دلایل چنین اقدامی پیچیده و گاهی چندگانه است با وجود این باید برای حفظ جان افراد و کمک به مامورانی که با مشکل مواجه اند تمام تلاش را به کار گرفت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان