پرطرفدارترین سریال‌ها در حال حاضر کدام هستند؟


پرطرفدارترین سریال‌ها در حال حاضر کدام هستند؟

طبق اخبار سایت ددلاین، سریال The Walking Dead، محبوب‌ترین سریال تلویزیونی و سریال Stranger Things، پرطرفدارترین سریال‌ها دیجیتالی در سطح جهانی شناخته شده‌اند. کمپانی Parrot Analytics با انتشار تازه‌ترین آنالیز داده‌های در دسترس، اعلام کرد که دو سریال The Walking Dead و Stranger Things بیشترین رکورد تقاضا از سوی بینندگان را در سال 2018 کسب...

طبق اخبار سایت ددلاین، سریال The Walking Dead، محبوب‌ترین سریال تلویزیونی و سریال Stranger Things، پرطرفدارترین سریال‌ها دیجیتالی در سطح جهانی شناخته شده‌اند.

کمپانی Parrot Analytics با انتشار تازه‌ترین آنالیز داده‌های در دسترس، اعلام کرد که دو سریال The Walking Dead و Stranger Things بیشترین رکورد تقاضا از سوی بینندگان را در سال 2018 کسب کرده‌اند. هرچند با در نظر گرفتن محبوبیت این دو مجموعه، موفقیت چشمگیر آن‌ها خیلی هم غافل گیرانانه نبوده است که آن‌ها را به عنوان پرطرفدارترین سریال‌ها معرفی کرده‌اند.

امسال در مراسم The inaugural Global TV Demand Awards که در میامی برگزار شد، «جاش مک درمیت» (Josh McDermitt) و «پولیانا مکاینتاش» (Pollyanna McIntosh) به همراه دنیس هاث برای دریافت جوایز سریال The Walking Dead حاضر شدند. سریال Stranger Things بلافاصله پس از پخش در سال 2016، به پدیده‌ی بزرگی برای شبکه‌ی نتفلیکس تبدیل شد. این سریال توانست در همان چند هفته‌ی اول طرفداران ژانر علمی تخیلی را به سرعت متوجه‌ی خود سازد. فصل دوم آن نیز در سال 2017 روانه‌ی تلویزیون شد. تاریخ پخش فصل سوم نیز برای 5شنبه 13 تیر برنامه ریزی شده است.

پرطرفدارترین سریال‌ها در حال حاضر کدام هستند؟

شبکه‌ی AMC هم برای حدود یک دهه موفق شده است تا با سریال The Walking Dead کولاک کند. تاجایی که حتی کاهش آمار بینندگان در چند سال اخیر هم نتوانست این سریال را از لیست برنامه‌های یکشنبه شب AMC خارج کند چرا که این سریال هنوز هم یکی از پربیننده‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون کابلی شناخته می‌شود. در فصل نهم خبری از شخصیت اصلی این سریال با بازی «اندرو لینکولن» (Andrew Lincoln) نیست و حالا در نیمه‌ی دوم فصل نهم، شاهد معرفی عنصر شرور این فصل با عنوان ویسپررها خواهیم بود. «سامانتا مورتون» (Samantha Morton ) در نقش آلفا،رهبر این گروه و «الوم رایان هرست» (alum Ryan Hurst) در نقش بتا، مرد مورد اعتماد او در این فصل حضور پیدا می‌کنند. شورانر سریال The Walking Dead، «انجلا کنگ» (Angela Kang) گفت:

گروه «ویسپررها» (The Whisperers) یک دشمن منحصر به‌فرد در این دنیای مملوء از زامبی شناخته می‌شوند. اعضای این گروه، جهان را در سلطه‌ی واکرها می‌بینند و تصمیم گرفته‌اند تا با استتار از جنس آن‌ها، در میان این واکرها زندگی کنند. نگرش آن‌ها نسبت به جهان تا حدی ترسناک و حتی به شدت خشن است.

پخش فصل سوم سریال Stranger Things برای 13 تیر و نیمه‌ی دوم فصل نهم سریال The Walking Dead برای 21 بهمن برنامه ریزی شده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
پرطرفدارترین سریال‌ها در حال حاضر کدام هستند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟