4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید


4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید

گوشی‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین‌ گجت‌ها تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این حوزه هر ماه مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند. برای همین انتخاب برای یوزرها سخت‌تر شده و به این ترتیب باید با تمامی اسمارت فون‌ها آشنا شوید و ویژگی‌های موبایل‌های مخلتف را بشناسید. شیائومی Mi A2 لایت یکی از برترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه بازار به‌حساب می‌آید که از...

گوشی‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین‌ گجت‌ها تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این حوزه هر ماه مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند. برای همین انتخاب برای یوزرها سخت‌تر شده و به این ترتیب باید با تمامی اسمارت فون‌ها آشنا شوید و ویژگی‌های موبایل‌های مخلتف را بشناسید. شیائومی Mi A2 لایت یکی از برترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه بازار به‌حساب می‌آید که از قابلیت‌های متعددی سود می‌جوید. اگر می‌خواهید با این دیوایس بیش‌تر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دیزاین و دیسپلی

4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید

هر ساله ترندهای بسیاری در دنیای موبایل‌ها ظاهر می‌شوند و در واقع انقلابی را در این بازار به ارمغان می‌آورند. شیائومی هم به این موضوع پی برده و این مدل را با دیزاین ناچ روانه بازار کرده. در قاب جلو یک نمایشگر کشیده قرار گرفته که از حاشیه‌های باریکی بهره‌مند است. در نتیجه دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود. همچنین تولیدکننده توانسته نمایشگری بزرگ را در قابی کوچک‌تر قرار دهد. در بالای پنل نیز یک بریدگی به‌چشم می‌خورد که از دوربین‌ها، سنسورها و اسپیکر میزبانی می‌کند. بدنه فلزی باعث شده تا هنگام لمس Mi A2 لایت حس خوبی به شما منتقل شود و همچنین مقاومت دستگاه بیش‌تر شود. در قاب پشت ماژول دوربین دوگانه در کنار حس‌گر اثر انگشت قرار گرفته که ظاهری مدرن به دیوایس چینی بخشیده و آن را به مدلی جذاب در بین رقیبان خود تبدیل نموده. گفتنی‌ست نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و Mi A2 لایت به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب جای می‌گیرد.

از نمایشگر غافل نشویم. برای این‌که به‌سادگی کارهای‌تان را در اسمارت فون انجام دهید و از دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرید، شیائومی Mi A2 لایت به صفحه‌ای تقریبا ۵.۸ اینچی مجهز گشته که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس سود می‌برد. به این ترتیب جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید و به‌عنوان مثال خواندن متون ریز ساده‌تر می‌شود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید

این رو هم بخون:

در واقع پردازنده کلاس دستگاه را مشخص می‌کند و Mi A2 لایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از یک چیپست میان‌رده کوآلکام بهره جسته که بخش بزرگی از اپلیکیشن‌های اندرویدی را بدون لگ و کندی اجرا می‌کند و حتی قادر به تجربه برخی از گیم‌ها خواهید بود. این تراشه بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند و به‌راحتی از پس اعمال روزمره برمی‌آید. تولیدکننده Mi A2 لایت را در دو ورژن به بازار عرضه نموده. در گرا‌ن‌قیمت‌ترین نسخه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۴ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود و در نتیجه قادرید اطلاعات‌تان را حفظ کنید و از محتواهای مختلف سود بجویید. در ضمن قادر به انجام عمل مالتی‌تسکینگ هم خواهید بود و در این صورت کارهای‌تان سریع‌تر صورت می‌گیرند. در صورت کمبود حافظه نیز می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت استفاده کنید.

سیستم‌عامل اندروید وان یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید Mi A2 لایت به‌حساب می‌آید. در حقیقت این پلت‌فرم گوگل از نسخه اصلی بسیار بهینه‌تر شده و در پس‌زمینه اعمال بسیار کم‌تری صورت می‌گیرند. به این ترتیب سرعت دستگاه افزایش یافته و می‌توانید کارهای‌تان را در اسرع وقت انجام دهید. ناگفته نماند رابط کاربری اختصاصی شرکت در کنار اندروید قرار گرفته و قابلیت‌های Mi A2 لایت را بیش‌تر کرده است.

دوربین‌ها

4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید

دو دوربین به‌صورت عمودی در قاب پشت اسمارت فون تعبیه گشته تا امکان عکس‌برداری پرتره فراهم گردد. در نتیجه می‌توانید تصاویری حرفه‌ای ثبت کنید و فالوئرهای خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. گفتنی‌ست یکی از سنسورها ۱۲ و دیگری ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد. فلاش ال‌ای‌دی این اجازه را به شما می‌دهد تا حتی در شب نیز به عکاسی بپردازید. گفتنی‌ست Mi A2 لایت قادر به ضبط ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی است که با توجه به‌ فن‌آوری gyro-EIS کاربران در هنگام حرکت نیز می‌توانند کلیپ‌های بی‌نقصی ثبت نمایند. برای این‌که از نعمت گرفتن سلفی بی‌بهره نباشید، شرکت سازنده از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قاب جلو سود جسته که نیاز دسته‌ای از یوزرها را برطرف می‌سازد. خوش‌بختانه با این سنسور هم قادر به گرفتن ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی هستید که از جزئیات نسبتا زیادی برخوردار هستند.

قیمت و سایر قابلیت‌ها

4 دلیل برای آن‌که Mi A2 لایت شیائومی را بخرید

برای هر دستگاهی موضوع قیمت مطرح است. گجت چینی با قیمت ۱۸۰ یورویی به انتخاب اول بسیاری از کاربران مبدل شده. در اصل با خرید دیوایس مذکور، یک گوشی هوشمند با ارزش خرید بالا و جدیدترین قابلیت‌ها نصیب‌تان می‌شود. باتری اصلی‌ترین مشکل بیش‌تر اسمارت فون‌ها به‌شمار می‌رود و معمولا کاربران نمی‌توانند برای ساعت‌های متمادی از گوشی خود بهره بجویند. اما حساب Mi A2 لایت با دیگر موبایل‌ها تفاوت دارد. این مدل به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز شده که نیاز اکثر یوزرها را پوشش می‌دهد و قادرید ساعت‌ها بدون شارژ مجدد از Mi A2 لایت سود ببرید. شیائومی از یک حس‌گر اثر انگشت در قاب پشت استفاده کرده تا امنیت دیوایس‌ افزایش یابد و به این ترتیب اسمارت فون‌تان تنها با انگشتان شما آنلاک خواهد شد. در ضمن قادرید بر روی فایل‌های مختلف نیز قفل بگذارید تا هیچ فردی غیر از خودتان قادر به دسترسی به اطلاعات شما نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس