هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است


هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است

عصر خودرو- نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در دیدار مشتریان گروه رنو که نسبت به تاخیر تعهدات این شرکت نارضایتی داشتند گفت: در تلاش هستیم تا راه های مختلفی که امکان تامین قطعات مورد نیاز تولید خودرو را برای ما مهیا می سازد را شناسایی نماییم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، جمعی از مشتریان گروه رنو که تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده است با حضور در محل معاونت بازاریابی و فروش سایپا با دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش دیدار و به بحث در رابطه با مشکلات خود پرداختند.
در این دیدار نماینده ویژه مدیر عامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش پس از استماع نظرات و پیشنهادات مشتریان، قول مساعدت در جهت بررسی و رفع مشکلات مشتریان سایپا را داد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم