افتتاح مرکز پیشگیری و تشخیص سرطان زرند در دهه فجر


افتتاح مرکز پیشگیری و تشخیص سرطان زرند در دهه فجر

گروه اجتماعی - فرماندار زرند از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زرند و افتتاح اولین مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های غیرواگیردار و سرطان زرند در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح مرکز پیشگیری و تشخیص سرطان زرند در دهه فجر

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از فرمانداری زرند، حبیب‌الله خنجری، فرماندار زرند دیروز پنج‌شنبه، 4 بهمن گفت: برنامه‌های دهه فجر که در 25 کمیته در ستاد گرامیداشت چله انقلاب شهرستان برنامه‌ریزی شده است، در نقاط مختلف شهری و روستایی با هدف انتقال آموزه‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در شهرستان زرند بالغ بر 170 پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، خدماتی و... با بیش از 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
فرماندار زرند با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب 100 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری میلیون ریال اجرا شده، بیان کرد: 13 طرح مخابراتی، هشت طرح تولیدی، چهار طرح بهداشتی،هشت طرح خدماتی، هشت طرح آموزشی و ... زمینه اشتغال 502 نفر را ایجاد و بالغ بر 25 هزار خانوار از مزایای آنها بهرمند می‌شوند.
خنجری تأکید کرد: کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زرند با سرمایه‌گذاری 425 میلیارد تومان و افتتاح اولین مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های غیرواگیردار و سرطان از مهمترین طرح‌های دهه فجر در زرند است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403