فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door


فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door

کمی بیشتر از یک ماه پیش لینکلن به مناسبت هشتادسالگی سدان لوکس کانتیننتال نسخهٔ ویژه‌ای از آن‌را با نام Coach Door معرفی کرد. این نسخهٔ ویژه به درهای موسوم به خودکشی یا عکس بازشو مجهز شده بود که یکی از ویژگی‌های معروف کانتیننتال‌های دههٔ 60 میلادی بوده است. به گفتهٔ لینکلن، تنها 80 دستگاه از... The post فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال...

کمی بیشتر از یک ماه پیش لینکلن به مناسبت هشتادسالگی سدان لوکس کانتیننتال نسخهٔ ویژه‌ای از آن‌را با نام Coach Door معرفی کرد. این نسخهٔ ویژه به درهای موسوم به خودکشی یا عکس بازشو مجهز شده بود که یکی از ویژگی‌های معروف کانتیننتال‌های دههٔ 60 میلادی بوده است. به گفتهٔ لینکلن، تنها 80 دستگاه از این کانتیننتال ویژه تولید می‌شود که هرکدام قیمتی بیش از 110 هزار دلار دارند.

فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door

حال با اینکه تنها حدود یک ماه از معرفی کانتیننتال Coach Door می‌گذرد و همین‌طور با توجه به اینکه این خودرو گران‌ترین محصول حال حاضر لینکلن محسوب می‌شود، تمامی 80 نمونهٔ برنامه‌ریزی‌شده برای تولید آن به‌طور کامل فروخته شده‌اند. تحویل خودروها به خریداران نیز از تابستان آینده آغاز خواهد شد. تقاضای بالا برای این سدان لوکس با درهای الهام گرفته از دههٔ 60 موجب شده که لینکلن تولید کانتیننتال Coach Door را یک سال دیگر نیز ادامه دهد.

فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door

البته فعلاً مشخص نیست که برای سال آینده چند دستگاه دیگر از این ماشین تولید خواهد شد اما برند لوکس فورد گفته است که در آیندهٔ نزدیک جزئیات بیشتری از این برنامه اعلام خواهد کرد؛ بنابراین کسانی که شانس خرید یکی از این هشتاد دستگاه را نداشته‌اند می‌توانند همچنان به خرید آن امیدوار باشند. پیش‌ازاین نیز لینکلن اعلام کرده بود که تعداد محدودی از کانتیننتال Coach Door را برای مدل 2020 هم تولید خواهد کرد.

فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door

لینکلن در این نسخهٔ ویژه یکی از اصلی‌ترین المان‌های کلاسیک کانتیننتال را در سدان پرچم‌دار مدرن خود وارد کرده است و این برای علاقه‌مندان این برند اصیل آمریکایی ویژگی بسیار خوشایندی است؛ اما در کانتیننتال Coach Door علاوه بر استفاده از درهای عکس ‌بازشو، فاصلهٔ محوری نیز 15 سانتیمتر افزایش داشته و به گفتهٔ لینکلن بیشترین فضای پا را در این کلاس ارائه می‌کند. روی رکاب تمامی نمونه‌های این سدان لوکس هم پلاکی نصب شده که روی آن شمارهٔ تولید خودرو نقش بسته است.

فروش کامل نسخهٔ ویژهٔ لینکلن کانتیننتال Coach Door

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی