ساری: شور و انگیزه به چلسی بازگشت


ساری: شور و انگیزه به چلسی بازگشت

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، که تیمش در ضربات پنالتی بر تاتنهام پیروز شد تا او به اولین فینال بزرگ دوران مربی‌گری خود برسد، می‌گوید این پیروزی به بازیکنان چلسی شور بیشتری خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری در چلسی با اینکه در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس، مقابل تاتنهام شکست خورده بودند، در بازی برگشت که دیروز در ورزشگاه خانگی‌شان برگزار شد نتیجه را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند تا به فینال راه یافته و برای فتح جام به مصاف منچسترسیتی بروند.

درحالیکه ساری بعد از شکست بازیکنانش در مقابل آرسنال از آنها به دلیل نداشتن انگیزه کافی انتقاد کرده بود، بازیکنان چلسی در این بازی نشان دادند که تیمی پرشور هستند و می‌توانند با شور و انگیزه بالا بازی کنند.

ساری که از نمایش بازیکنانش مقابل تاتنهام کاملا راضی به نظر می‌رسید بعد از بازی گفت:" ما در سه چهار بازی قبلی مشکلاتی داشتیم. یکی از این مشکلات، انگیزه بود. مشکل دیگر ما این بود که بازیکنان چلسی در زمین از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌بردند. اما حالا با این نمایش و نتیجه‌ای که بدست آمد، ما دوباره می‌توانیم به شور و شوقی که از دست داده بودیم، دست پیدا کنیم".

ساری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بازی کردن با شور و شوق، اهمیت بسیار زیادی دارد. بازیکنان من امشب نسبت به این مشکل واکنش خیلی خوبی نشان دادند ولی از این به بعد باید در تمام بازی‌هایمان تداوم و پیوستگی داشته باشیم و همیشه با انگیزه بالا به میدان برویم. ما امروز با ذهنیت متفاوتی بازی کردیم. با انگیزه‌ای متفاوت. با عزم و اراده‌ای متفاوت".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...