مدیر فنی شهرداری ماهشهر: گل ریحان البرز باید بازنده و از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم گردد


مدیر فنی شهرداری ماهشهر: گل ریحان البرز باید بازنده و از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم گردد

رفیع زاده معتقد است که گل ریحان از بازیکنی در ترکیب خود استفاده کرده که با باشگاه پیکان قرارداد داشته...

طرفداری- غلامرضا رفیع‌ زاده، مدیر فنی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و گل ریحان البرز در هفته نوزدهم لیگ دسته اول اظهار داشت:

تیم گل ریحان از یک بازیکن (سهیل فداکار) استفاده کرد که قراردادی سه ساله با پیکان داشته و نمی‌توانست قراردادش را یکطرفه با این باشگاه فسخ کند. شیعی (مدیرعامل باشگاه پیکان) هم در نامه‌ای، به بازی این بازیکن در تیم گل ریحان اعتراض کرده و درخواست بازگشت او به پیکان و برخورد با متخلفان را کرده است.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

ما به سازمان لیگ در خصوص حضور این بازیکن در تیم گل ریحان اعتراض و قراردادش را نیز ضمیمه کردیم. او نمی‌توانست قراردادش را به صورت یکطرفه با پیکان فسخ کند و حتی وضعیت خود را در کمیته تعیین وضعیت پیگیری نکرده است. مطابق قانون با استفاده گل ریحان از این بازیکن غیرمجاز، بازی باید 3 بر صفر به سود ما اعلام و حریف از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

مدیر فنی تیم شهرداری ماهشهر با اشاره به سقوط دیگر تیم این شهرستان در سال‌های گذشته تصریح کرد:

چند سال قبل در تیم پتروشیمی ماهشهر در لیگ دسته اول حضور داشتم. ما برای بقا در لیگ یک باید نساجی را می‌بردیم و آرارات باید از نیروی زمینی شکست می‌خورد. دقیقاً همین اتفاقات افتاد، اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد به خاطر بازی کردن بازیکنی غیرقانونی در تیم نیروی زمینی، آرارات در این مسابقه 3 بر صفر برنده شد و پتروشیمی به لیگ دسته دوم سقوط کرد. الان هم گل ریحان باید 3 بر صفر بازنده اعلام شود.

رفیع‌زاده با اشاره به قطع دیدار گل ریحان - شهرداری ماهشهر به خاطر بارش برف خاطرنشان کرد:

این مسابقه در دقیقه 70 به خاطر شرایط بد جوی قطع شد. آب و هوا پس از آن بدتر شد، اما بازی ادامه یافت و ما دو گل در سه دقیقه دریافت کردیم. حتی توپ قرمز هم موجود نبود که محمودزاده از این بابت عذرخواهی کرد. پس از بازی دو تیم، ما به سازمان لیگ نامه نوشتیم و بازی کردن بازیکن غیرقانونی حریف را پیگیری کردیم. اگر فدراسیون فوتبال رأیی جز شکست 3 بر صفر گل ریحان اعلام کند، مدارک را به مراجع قانونی و حتی فیفا ارسال خواهیم کرد و این موضوع را از این طریق پیگیری می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!