رونق خرید و فروش های اینترنتی کالا در سمنان + فیلم


رونق خرید و فروش های اینترنتی کالا در سمنان + فیلم

اولین شرکت واسط پستی به منظور ترویج و توسعه خرید و فروش کالای ایرانی با همکاری یک گروه دانش بنیان در سمنان راه اندازی شد.

رونق خرید و فروش های اینترنتی کالا در سمنان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت : با طراحی و اجرای نرم افزار ها و پایگاه اینترنتی اختصاصی، زیر نظر نهاد تجارت الکترویک و پست جمهوری اسلامی ایران فعالیت رسمی این گروه با نشان اختصاری COD24 آغاز شده است.
مهشید مقیمی فر افزود : هم اکنون 10 نفر از جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی با تخصص های مختلف در دو نوبت کاری با این گروه همکاری می کنند.
به گفته وی ، این شرکت در کمتر از 2 سال دوره تحقیق و پژوهش و راه اندازی آزمایشی و فعالیت رسمی خود توانسته است بین 250 تا 300 فروشگاه و کارگاه کوچک و حتی تولید کنندگان خانگی را به عضویت این فضای مجازی خرید و فروش اینترنتی در آورد.
مقیمی فر پرداخت هزینه کالا هنگام تحویل از طریق پست را یکی از امتیازات این شرکت بری جلب اعتماد مشتریان برشمرد و افزود : با همکاری شرکت پست فروشندگان در محل تولید و عرضه کالا، درخواست مشتری را به مامور پست تحویل می دهند و خریداران نیز هنگام تحویل مبلغ را پرداخت می کنند.
این فعال فروشگاه های مجازی استان سمنان همچنین از طراحی روشی برای اطمینان از اصالت کالا و تحویل به موقع و تسویه به روز با فروشندگان خبر داد و گفت : ابتکارات جدید در صفحه کاربری و تبلیغات رایگان محصولات از خدمات جدید ارائه شده به اعضاء است.
مهشید مقیمی فر گستره فعالیت فروشگاههای مجازی استان را در تمام نقاط کشور اعلام و خاطرنشان کرد : بسیاری از فروشگاه ها بعلت دسترسی آسان و کم هزینه به مشتریان برون استانی بیش از 40 درصد فروش خود را به روش فروش آنلاین بر بستر پست اختصاص دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط